Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات گفت: سی‌سخت یکی از شهرهای خوش نام و آوازه و دارای مردمانی با فرهنگ است.

"خداداد غریب پور" افزود: سی‌سخت یکی از شهرهای خوش نام و آوازه و دارای مردمانی با فرهنگ است، همین‌که در این مدت زلزله در این شهر سرقت نداشتیم خود نشان خوبی از همراهی خوب مردم و دلسوزی آن ها با یکدیگر و البته جای تقدیر از مسئولان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: رخداد تلخ سقوط هواپیمای یاسوج را همه در ذهن داریم، با جست‌وجوی ساده در اینترنت خبرها، تصاویر و فیلم های متعددی از کمک مردم این خطه در آن زمان را می‌توانیم بیینیم، آن زمان و حتی در زلزله شدید یاسوج مردم دنا در کمک به همنوع بسیار عالی درخشیدند و الان نوبت دیگران و سایر مردم ایران بود که این مردم نجیب را همراهی کنند و انصافاً چنین هم شد.
مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات اظهار کرد: جای خوشبختی فراوان است که هیچکس در این زلزله فوت نشد اگرچه دل همه ما از زلزله سی‌سخت و رنج مردمش ناراحت شد اما یک طرف موضوع و سلامت ماندن مردم آن باعث تسکین آلام شده است.
غریب پور ادامه داد: بنده حامل پیامی از سوی دکتر صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران برای مردم سی‌سخت هستم، ایشان به واسطه برخی مشغله ها علیرغم میل باطنی نتوانستند امروز در جمع ما باشند، بانک صادرات هم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به زودی طرحی را در هیئت مدیره برای کمک به مردم علملیاتی و اعلام می‌کند.
وی تاکید کرد: آنچه در توان دارم هم در مجموعه گروه مالی صادرات و هم از طریق دیگر دوستان در سایر نهادها برای کم کردن از درد و رنج مردم به کار می‌برم.
مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات بیان کرد: حجم خرابی بالا است، بیش از ۲۰۰۰ واحد ساختمانی دچار خرابی کلی و جزئی شده است، هم باید حمایت جدی دولت باشد و هم ما و دیگران، باید دست به دست هم و با همراهی یکدیگر ان‌شاالله کاری کنیم که مردم در فرصت خوبی که بهار و تابستان پیش رو قرار می‌دهد منازل خود را ایمن بسازند و تکمیل کنند.
غریب پور تصریج کرد: هم شدت خرابی و خواسته های مردم را در سطح ملی و به دوستانمان در دولت مستمراً انعکاس خواهم داد و هم در دفعات آینده نیز ضمن نهایی کردن کمک های برای مردم نجیب این خطه، حضوری به همراه همکارانمان به این شهر خواهیم داشت.
وی در پایان توصیه ای هم برای مسئولان اجرایی داشت و گفت: نوع زلزله و خرابی های برجای مانده و وجود گسل در این منطقه این الزام را ایجاد می‌کند که خانه های که قرار است بازسازی شوند با رعایت کامل فرامین مهندسی و اصولی اجرا شوند تا در آینده و خدای ناکرده بروز حوادث مشابه دیگر شاهد صحنه های نگران کننده از تخریب نباشیم.


به گزارش ایسنا، مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان اجرایی استان و شهرستان دنا ضمن بازدید از منازل آسیب دیده این شهر با مردم گفت و گو کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد زلزله سی سخت زلزله زدگان زلزله مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس