Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:52:29 GMT

شهروند برد ولی برای بقا به پلی آف رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۹۰۶۰

شهروند برد ولی برای بقا به پلی آف رفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهروند ساری در هفته پایانی مرحله اول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۵ بر ۳ از سد میزبانش اهورا بهبهان گذشت تا برای بقا در لیگ به پلی آف گروه بازنده‌ها برود.

بهداد شیخ‌احمدی و رضا قنبری در مقابل بهبهانی‌ها دبل کردند و بلال اسماعیلی هم دیگر گلزن شهروند ساری در مقابل تیم اهورا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازی مسعود نجاریان تیم شهروند را به دلیل کناره گیری محسن خبیری پس از باخت هفته گذشته مقابل فردوس قم، به عنوان سرمربی هدایت می‌کرد.

با نتایج رقم خورده در هفته آخر گروه نخست لیگ برتر فوتسال کشور، بقای تیم منصوری قرچک با ۱۳ امتیاز در لیگ برتر قطعی شد و دو تیم قعرنشین شهروند ساری و اهورای بهبهان با ۱۲ امتیاز به گروه بازنده‌ها برای بقا در لیگ برتر رفتند.

منصوری قرچک در شرایطی که با ۲ گل از کراپ الوند پیش بود در دقایقی پایانی ۳ گل خورد، اما در ادامه ۲ گل دیگر زد و بازی را برد تا در لیگ برتر بماند.

از این گروه تیم‌های گیتی پسند، مقاومت البرز و کراپ الوند به مرحله نهایی صعود کردند و تیم‌های شهروند ساری و اهورا بهبهان به پلی آف بازنده‌ها سقوط کردند.

از گروه دوم نیز تیم‌های مس سونگون، فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه راهی مرحله نهایی شدند و تیم‌های کوثر اصفهان و ایمان شیراز نیز برای بقا چشم انتظار پلی آف بازنده‌ها شدند.

تیم‌های شهروند ساری و اهورا بهبهان، کوثر اصفهان و ایمان شیراز در مرحله پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال کشور به دیدار هم می‌روند تا دو تیم برتر، در لیگ سال آینده ماندگار شوند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروند ساری لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال شهروند ساری بازنده ها برای بقا لیگ برتر پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول دبیرخانه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون گفت: در این جشنواره ۱۶ گروه نمایش در بخش‌های کانونی و آزاد با شیوه‌ی اجرای (عروسکی و زنده_عروسکی) با موضوعات توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که با انتخاب هیئت داوران متشکل از «امیر شیخ جبلی»، «منصورقربانی» و «منیر السادات سجادیان»، ۳ گروه به عنوان نماینده استان اصفهان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مریم حسینی افزود: این جشنواره امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش تالار هنر شهرداری اصفهان کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

آیین پایانی این جشنواره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالارهنر شهرداری اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۲ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد