Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:56:24 GMT

حدود سه هزار خانواده کامیارانی نیازمند حمایت هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۹۱۹۸

حدود سه هزار خانواده کامیارانی نیازمند حمایت هستند

علیرضا خوشبخت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ هزار و ۷۰۰ خانواده از این تعداد شامل زنان سرپرست خانواده، ۲۰۰ خانواده نیز مربوط به نیازمندان بیماری‌های لاعلاج و ایتام هستند.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری از روز پنجشنبه ۱۴ اسفند همزمان با هفته احساس و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شده است افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی، کمک های مردمی با اولویت روش‌های غیر حضوری دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبخت گفت: این روش در شهرستان کامیاران شامل کد دستوری موبایلی #۰۸۷۲*۸۸۷۷* و شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۸۱۸۵ است که خیران می توانند به صورت غیر حضوری نسبت به اعطای کمک‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: روز چهارشنبه نیز این جشن بصورت نمادین با شعار "عیدی برای همه" در دبستان شهید مفتح روستای شیروانه از توابع شهرستان کامیاران برگزار شد.

وی افزود: زنگ نیکو کاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و آموزش نوع دوستی و مهرورزی به دانش آموزان، برگزار می شود.

هم اکنون در این شهرستان پنج هزار و ۳۰۰ خانواده با جمعیت آماری ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

شهرستان کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده و ۱۰۲ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۲ هزار نفر آن ساکن مناطق روستایی و ۶۰ هزار نفر نیز در مناطق شهری سکونت دارند.

برچسب‌ها کردستان کمیته امداد امام خمینی کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی کامیاران کردستان کمیته امداد امام خمینی کامیاران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین