Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرشاد کاظمی جمعه گفت: در پی وقوع ۲ فقره قتل و گسترش دامنه درگیری در روستای عریض این شهرستان ماموران انتظامی با حضور به موقع از ادامه نزاع دسته جمعی جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه دستگیری افراد متهم به قتل در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفته است گفت: با تلاش ماموران پلیس عوامل قتل شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کاظمی در ادامه گفت: در این درگیری که ناشی از اختلاف بر روی زمین کشاورزی رخ داد ۲ مرد ۳۳ و ۳۹ ساله به قتل رسیدند و ۲ نفر دیگر به نام های جمال و عباس پرنده ۳۴ و ۲۶ ساله مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: کشته شدگان از طایفه دورقی و عوامل قتل سه نفر از طایفه فیصلی بوده اند.

سرهنگ کاظمی افزود:با همکاری بزرگان ۲ طایفه از مشاجره و ادامه درگیری جلوگیری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خرمشهر درگیری طایفه ای زمین کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی در یکی از محور‌های کوهستانی خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامی غافلگیرانه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادستی تنکابن برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان