Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@05:46:49 GMT

واکنش فاطمه هاشمی به احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۹۵۵۱

واکنش فاطمه هاشمی به احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی

به گزارش جماران؛ به نقل از پانا، فاطمه هاشمی به بحث‌های شکل گرفته بین محسن هاشمی و فائزه هاشمی نسبت به انتخابات ایالات متحده آمریکا و دونالد ترامپ واکنش نشان داد و گفت: «اصلاً دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تأکید کرد انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 فعلاً برای محسن هاشمی جدی نیست.

فاطمه هاشمی رفسنجانی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و فعال سیاسی درباره کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400 توضیح داد: «محسن برنامه‌ای جهت نامزدی در انتخابات ندارد و این موضوع فعلاً برای او جدی نیست.»

فاطمه هاشمی به سیاست‌های حزب اعتدال و توسعه در ماه‎‌های منتهی به انتخابات اشاره کرد و افزود: «حزب اعتدال و توسعه حتماً در انتخابات شرکت می‌کند، اما در حال حاضر وارد تصمیم‌گیری و مرحله اجرای برنامه‌ها نشده است.»

دعوا و تنشی میان محسن و فائزه رخ نداد

این فعال سیاسی در ادامه سخنان خود به بحث‌های شکل گرفته بین محسن رفسنجانی و فائزه هاشمی نسبت به انتخابات ایالات متحده آمریکا و دونالد ترامپ واکنش نشان داد و گفت: «اصلاً دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.»

وی به حملات و انتقاد تند برخی اشخاص به نظر فائزه هاشمی اشاره کرد و افزود: «بعضی افراد اصلاً انعطاف‌پذیر نیستند نه فقط نسبت به نظر فائزه، بلکه هرکسی که صحبت می‌کند موضع‌گیری می‌کنند؛ هنوز عادت نکردیم که حرف مخالفمان را اگر خوب هم نباشد حداقل بشنویم. هنوز یاد نگرفتیم اگر جوابی هم داریم لااقل منطقی و محترمانه آن را بیان کنیم.»

کمبود ارز و انتقال ارز خرید دارو را با مشکل مواجه کرده است

رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص در پاسخ به اینکه مشکل خرید یا واردات داروهای خاص تا چه اندازه به FATF و تحریم‌ها مربوط می‌شود، گفت: «محدودیتی برای خرید دارو وجود ندارد، مشکل ما انتقال ارز و کمبود ارز است؛ داروها باید ارزی خریداری شوند ولی ارز کم است و انتقال هم به راحتی صورت نمی‌گیرد.»

وی در این باره اضافه کرد: «هیچ دارویی تحریم نشده و خرید آن آزاد است، اما تأمین مسائل مالی دچار مشکل شده و نمی‌توانند هزینه یا پول آن را پرداخت کنند که البته بخشی از مشکلات کمبود ارز و انتقال ارز مجموعاً به «تحریم‌ها» و «اف ای تی اف» مربوط می‌شوند.»

فاطمه هاشمی حضور کاندیدای مورد اعتماد جامعه را یکی از راه‌های اساسی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 دانست و گفت: «بنده با مردم بخصوص بیماران و افراد متوسط به پایین جامعه ارتباط زیادی دارم و متوجه مشکلات آن‌ها هستم؛ اکثراً از وضعیت موجود رضایت ندارند و این حس به وجود آمده که حاکمیت کار خودش را می‌کند و مردم به آن مطالباتی که دارند، نمی‌رسند.»

این فعال سیاسی تأکید کرد: «وقتی مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی می‌دهند قطعاً دنبال هدفی هستند. به عقیده من، اگر کسی که مورد اعتماد جامعه باشد وارد شود، قطعاً مردم در انتخابات مشارکت خوبی خواهند داشت، اما به شرطی که مردم به آن فرد یا کاندیدا اعتماد داشته باشند.»

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 فاطمه هاشمی رفسنجانی محسن هاشمی فائزه هاشمی انتخابات 1400 FATF ایران جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حزب اعتدال و توسعه فاطمه هاشمی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: اگر فردی احساس چاقی می‌کند یا از وزن خود رضایت ندارد به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا متخصصان چاقی مراجعه کند و در نهایت پس از کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل، به جراح پلاستیک مراجعه کند.

سید صاحب حسینی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تمایل به انجام عمل‌های زیبایی از جمله پیکرتراشی اظهار کرد: در حال حاضر عمل‌های زیبایی به ویژه پیکرتراشی در سطح جامعه بسیار فراگیر شده است در حالی که باید توجه شود این جراحی‌ها، عمل‌های درمانی هستند؛ همان طور که افراد برای بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری قلبی و گوارشی به پزشک مراجعه می‌کنند باید برای انجام عمل‌های زیبایی نیز به پزشک مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: در مدت آموزش جراحی پلاستیک و زیبایی به جراحان فوق تخصص، آموزش‌هایی ارائه می‌شود تا بسیاری از مراجعه‌کنندگان را از انجام عمل‌ها منصرف کنند. یادمان باشد که فرد برای انجام عمل زیبایی به ویژه پیکرتراشی باید از هر نظر در سلامت کامل عمومی باشد. به هیچ عنوان نباید دیابت داشته باشد و در صورت داشتن این بیماری، باید دیابت کنترل شده باشد. همچنین فرد نباید بیماری تیروئید داشته باشد و در صورت داشتن این بیماری، باید کنترل شده باشد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بیان کرد: زمانی که فردی به یک پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی مراجعه می‌کند باید ارزیابی‌های قبل از عمل برای وی انجام شود. به طور مثال فاکتورهای خون، دیابت، تیروئید، کبد و کلیه بررسی شود و فرد باید از هر نظر در سلامت کامل باشد یا بیماری وی تحت کنترل باشد.

حسینی‌نژاد عنوان کرد: پیکرتراشی شامل آبدومینوپلاستی، لیپوساکشن و لیپوماتیک است. لیپوماتیک‌ها، جراحی‌هایی هستند که تنها تجمع موضعی و کوچک چربی در سطح بدن را برطرف می‌کنند اما لیپوساکشن بسیار فراگیرتر است و چربی‌های قسمت‌های مختلف بدن را تخلیه می‌کند.

وی افزود: آبدومینوپلاستی نیز یک عمل جراحی است که بر لیپوساکشن افزوده می‌شود. در این جراحی، شاخص توده بدنی برای شروع عمل‌های پیکرتراشی بسیار مهم است و فردی که تحت این جراحی قرار می‌گیرد باید شاخص توده بدنی مناسبی داشته باشد و دچار چاقی‌های مفرط نباشد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه عمل‌های جراحی پلاستیک برای کاهش وزن نیستند، گفت: اگر فردی احساس چاقی می‌کند یا از وزن خود رضایت ندارد به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا متخصصان چاقی مراجعه کند و در نهایت پس از کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل، به جراح پلاستیک مراجعه کند.

وی افزود: تاکید می‌شود کسانی که عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند خود را به عنوان بیمار فرض کنند بنابراین بیمار حتما باید به پزشک مراجعه کند و به جز پزشکان دوره‌دیده جراحی پلاستیک که در عمل‌های سخت تبحر دارند، نباید به فرد دیگری مراجعه کرد.

حسینی‌نژاد گفت: جراحی‌های پیکرتراشی با عارضه و مرگ و میر همراه هستند. اگر فردی از نظر سلامت عمومی و ایمنی در شرایط مناسب و ایده‌آل نباشد شانس آسیب، عارضه و مرگ و میر برای وی وجود دارد بنابراین تاکید می‌شود برای انجام جراحی به متخصص جراحی پلاستیک مراجعه شود تا همه جنبه‌های عمومی بررسی و سنجیده شود.

وی افزود: کارهای زیبایی باید توسط پزشک متخصص زیبایی انجام شود و کلینیک‌های زیبایی یا کسانی که در این خصوص فعالیت دارند، صلاحیت انجام این کار را ندارند. این عمل‌ها توام با عارضه و مرگ و میر هستند و فرد باید در شرایط بسیار مناسب جراحی شود.

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • فیلم| واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!