Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:06:19 GMT

زوج جوان شوشی کاشت نهال را به جشن عروسی ترجیح دادند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۹۸۵۳

زوج جوان شوشی کاشت نهال را به جشن عروسی ترجیح دادند

الهه منگری عروس دوستدار محیط زیست جمعه شب درباره این اقدام فرهنگی به خبرنگار ایرنا گفت: امروز پس از جاری شدن خطبه عقد به یاد شهدا و به مناسبت روز درختکاری به دل طبیعت رفتیم و با هدف حفظ محیط زیست، چند نهال کاشتیم.
وی افزود: به دلیل شیوع کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و اقوام مراسم جشن برگزار نکردیم و کاشت نهال را جایگزین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منگری هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ درختکاری عنوان و بیان کرد: من و همسرم سجاد زمانپور شامنصوری این نهال‌ها را در زیباترین روز زندگیمان در منطقه عملیاتی فتح المبین کاشتیم.

امروز همچنین یک زوج دزفولی یکصد نهال که مهریه عروس خانم بود را در دزفول غرس کردند. 

۱۵ اسفندماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به‌نام روز درختکاری و از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به‌عنوان هفته منابع‌طبیعی و آبخیزداری نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها کاشت نهال جمهوری اسلامی ایران روز درختکاری شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشت نهال جمهوری اسلامی ایران روز درختکاری کاشت نهال جمهوری اسلامی ایران روز درختکاری شوش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی‌ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین هم در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین‌الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. در این دیدار این مقام ارشد نظامی چین خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748147

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند