Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه برای کنترل بحران در خوزستان به اقدامات بیشتری نیاز است، گفت: با توجه به اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، بخش‌های ویژه‌ای ایجاد و همه ظرفیت‌های خالی دانشگاه علوم پزشکی را به کار برده‌ایم.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که شامگاه جمعه (۱۵ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: همچنان بار مراجعه به بیمارستان‌ها بالا است؛ روز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار به بیمارستان‌ها و ۴ هزار نفر به مراکز منتخب بهداشتی مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، بخش‌های ویژه‌ای ایجاد و همه ظرفیت‌های خالی دانشگاه علوم پزشکی را به کار برده‌ایم. همه مرخصی‌های پرسنل دانشگاه لغو شده است و پرسنل با تمام وجود، در حال ارائه خدمت هستند. کمبودهای کوچک را با ایجاد ظرفیت رفع کرده‌ایم و امیدواریم در خصوص کمبود پرستار مشکلی پیش نیاید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طرح شهید سلیمانی و بیماریابی و رهگیری بیماران نیز با جدیت در حال انجام است.

ابول‌نژادیان بیان کرد: روز گذشته ۱۵ هزار و ۲۰۰ تست در استان خوزستان انجام شده است؛ ۱۱ برابر مواردی که در خوزستان بستری شده‌اند، بیماران شناسایی‌شده سرپایی هستند.

وی تصریح کرد: همچنان در وضعیتی قرار داریم که نیاز به همکاری و همراهی مردم داریم. برای کنترل بحران در خوزستان به اقدامات بیشتری نیاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست