Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ عصر جنوب نوشت: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز جمعه در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: متاسفانه اخیرا مراسم عزاداری منتسب به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمعیت بالا برگزار شده است و فرماندار مربوطه در برابر این مراسم سهل انگاری کرده و تعارف و رودروایسی های رایج را ملاک قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنین وضعیتی مایه تاسف است و به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نیست؛ فرمانداران نماینده عالی دولت به شمار میروند نه نماینده نماینده و در برابر حفظ سلامتی و جان تک تک شهروندان مسئول هستند.

سلیمانی تاکید کرد: حرمت بزرگان و افراد متوفی در جای خود ارزشمند است اما فرمانداران باید با اقتدار جلوی برگزاری هرگونه مراسم جمعیتی برای شادی و عزا حتی به فرض انتساب مراسم به مقامات را بگیرند تا از مرگ و میرهای بیشتر پیشگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: مدیران و فرماندارانی که در این حوزه کم کاری کنند بعد از اخطاریه های لازم در صورت تکرار به دادسرا معرفی میشوند.عدم تمکین به دستورالعمل های ستاد کرونا هم جرم محسوب میشود.

استاندار خوزستان در ادامه بیان کرد: از ادارات ذیربط انتظار میرود کنترل ها، تست گیری و ردیابی بیماران در پایانه ها، فرودگاه ها و راه آهن را به صورت قوی تری انجام دهند و مسافران ناوگان عمومی حتما باید قبل از ورود به پایانه مسافربری تست کرونا همراه داشته باشند؛ همچنین نظارت منسجم تری بر فعالیت بازارها صورت گیرد.

سلیمانی گفت: از مسئولان محلی انتظار داریم ضمن مراقبت و پیشگیری از تکرار چنین برنامه هایی از اظهارنظر شتاب زده خودداری نمایند و اطلاع رسانی به مردم را به دستگاه های تخصصی با آمار و ارقام قابل اتکا واگذار نمایند.

به گزارش دریافتی خبرنگار ما از اعضای شرکت کننده در جلسه، وی با لحنی تند خطاب به بخشدار صیدون بخاطر اظهارنظرش درباره آمار ابتلا به کرونا بر اثر شرکت در یک مراسم گفت: «تو نماینده نظام هستی، نه نماینده ی نماینده. چنین بخشداری را عزل کنید!»

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 قاسم سلیمانی استاندار خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی

به گزارش «تابناک»، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای ⁧حجاب⁩ در ⁧قم⁩ ضربه های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق ⁧روحانیت⁩ وارد می کنند. حتی اگر معاریف و استوانه های حوزه هم در این مراسم شرکت نکرده باشند که نکرده بودند.

دیگر خبرها

  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود