Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد پیکر دکتر محمد زارعی اولین شهید مدافع سلامت در کهگیلویه و بویراحمد، امروز از محل بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج بدرقه شد.

در این مراسم معنوی که با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مسولان، مردم و جمعی از پزشکان و کادر درمان استان برگزار شد پیکر مطهر این شهید گرانقدر از محل بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج بدرقه و به گلزار شهدای این شهر انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا، پزشک گرانقدر، ایثارگر و فداکار، شهید دکتر محمد زارعی در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا بعد از تحمل درد و رنج دیروز به خیل شهدای مدافع سلامت در کشور پیوست.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد شهدای مدافع سلامت استانی عکس کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج متخصص داخلي کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت خون شهدا تفکر اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل، امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل روز معلم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای یاسوج، با تبریک هفته معلم گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: امروزه به برکت خون شهدا و امام شهدا، اندیشه‌های الهی و اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن است و این را دنیا به نظاره نشسته‌اند.

وی با طرح این پرسش که چرا سالروز شهادت استاد مطهری را به‌نام هفته معلم و تجلیل از مقام استاد نام‌گذاری کرده‌اند؟، افزود: شهید مطهری شهید عقیده و مکتب است، دنیای کنونی جمعی از اضداد است که همه در تقابل هم هستند تا انشاء‌الله با ظهور منجی عالم بشریت عدل و داد جهان را فراگیرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اندیشه‌های الهی سفارش به اجتناب از غیبت، دروغ و تهمت می‌کنند و در مقابلِ اندیشه‌های الهی اندیشه شیطانی قرار دارد و شهید مطهری با اندیشه‌های شیطانی مبارزه کردند و شهید مبارزه با این اندیشه‌ها بودند.

در ادامه سیدعلی ملک‌حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک هفته معلم به زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت، گفت: یکی از دلایل وجود مشکلات و معضلات در استان معضل بیکاری جوانان است.

وی با بیان اینکه جنس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است و از نوع دانشگاهی که تربیت فن‌ورزهای ماهر را به عهده دارد، افزود: در صورت حمایت از این دانشگاه کمک بسیار مهمی به معضل بیکاری این استان خواهد شد.

کد خبر 749787

دیگر خبرها

  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد