Web Analytics Made Easy - Statcounter



دادستان عمومی انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر، تهدید علیه بهداشت عمومی و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در شهرستان بجنورد خبر داد.

سیدجواد ایلالی در خصوص جزییات وقوع این ماجرا گفت: به موجب گزارش مرجع انتظامی شب گذشته در یکی از باغ تالارهای غیرمجاز در شهرستان بجنورد پارتی مختلطی برگزار و تعدادی مرد و زن در فضای محدود و با وضع نامناسب و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در این مجلس لهو و لعب شرکت داشته و متاسفانه مبادرت به شرب خمر و رقص و پایکوبی نیز نموده بودند که با اقدام به موقع این دادستانی، علاوه بر پلمپ محل برگزاری این مراسم، برگزارکنندگان و عوامل اصلی مرتبط با ماجرا دستگیر شدند و همچنین در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که مراتب به یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع و در حال حاضر مطرح رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، وی تصریح کرد: در بازجویی اولیه از متهمین، مقام قضایی رسیدگی کننده ، با بررسی مستندات و محتویات پرونده, قرار تامین کیفری صادر کرد که در ادامه منجر به بازداشت تعدادی از متهمین شد.

ایلالی در خصوص ماهیت اتهامات و بزه های انتسابی به متهمین نیز خاطرنشان کرد: شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب ، شرب خمر و همچنین تهدید علیه بهداشت عمومی به لحاظ عدم رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، از جمله اتهامات متهمین می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین با بیان اینکه برخی افراد فرصت طلب به بهانه های مختلف از جمله جشن تولد مبادرت برگزاری پارتی مختلط و مجلس لهو و لعب می کنند و عملا موجبات فساد خود و دیگران را فراهم می سازند، بیان کرد: هر فردی به ویژه جوانان ممکن است به هر دلیلی در معرض تهدید و آسیب قرار گیرند، ولی عقلانیت حکم می کند و البته مردم و مسوولین نیز انتظار دارند که در جامعه اسلامی همواره قانونمداری و احترام به شرع و قانون همواره در اولویت رفتار و کردار هر شخص قرار گیرد و افراد، قبل از هر چیز و اقدامی به عواقب و پیامدهای آن فکر کنند و اصولا ضوابط و مقررات قانونی و شعایر دینی و قواعد شرعی را رعایت کنند. چراکه رفتارهای پرخطری وجود دارد که ممکن است از این نوع مناسبات ناصواب و غیرمشروع ناشی شود و لطمات و ضربات جبران ناپذیری بر پیکر فرد و خانواده وارد سازد.

ایلالی به خانواده هایی که با هزاران امید و آرزو و بعضا با تحمل رنج فراوان اعم از درد دوری از فرزندان، همچنان امیدوارند تا آینده بهتری برای فرزندانشان رقم بخورد، توصیه کرد: بیشتر و بهتر مراقب فرزندانشان باشند چراکه ممکن است افرادی در کمین باشند تا با هدف دایر کردن مراکز فساد و فحشا آنان را به دام انداخته و به تباهی و فساد بکشانند و حتی شاید این نوع افعال مجرمانه را در پوششی ظاهرا متعارف و قانونی مانند برگزاری جشن تولد، انجام دهند و عده ای را فریب داده و در مجلس پارتی مختلط دور هم جمع کنند و با فراهم ساختن اسباب لهو و لعب دیگران را نیز در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرب خمر،استعمال مواد مخدر و .... مشارکت دهند. لذا بهتر است این نظارت ها به ویژه زمانی که فرزندانشان دور از خانه و کاشانه هستند تقویت شود.

وی درباره آخرین وضعیت این پرونده نیز گفت: تحقیقات تکمیلی تا روش شدن تمامی زوایای ماجرا کماکان ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه

مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اردیبهشت ماه امسال رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکورصبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگرد‌های خاص خود متهم است از خانم مرحومه زهره فکورصبور با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و وی شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

دختربچه 10ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، ماموران پلیس  مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با با دستور قضایی وی را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور  شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به‌‌خاطر اتهام  اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شده است.

به گزارش تسنیم، متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به  دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور
  • متهم به قتل زهره فکور صبور بازداشت شد
  • ببینید | بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه
  • فیلم| لحظه بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی