Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@16:42:09 GMT

استیشنی با چاشنی کراس‌ اوور! (+فیلم و عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۶۲۲

استیشنی با چاشنی کراس‌ اوور! (+فیلم و عکس)

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جام جم آنلاین، به لطف طراحی متفاوت بدنهٔ کراس توریسمو، فضای سر سرنشینان عقب حالا ۴۷ میلی‌متر افزایش یافته است.

علاوه بر این، صندوق بار هم بزرگ‌تر شده و با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان ظرفیت آن‌را به ۱۲۱۲ لیتر افزایش داد درحالی‌که در صندوق جلو هم ۸۲ لیتر فضای بار وجود دارد البته این خودرو هنوز هم نمی‌تواند کارایی یک آئودی A6 آوانت را داشته باشد اما بسیار کاربردی‌تر از تایکان سدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارایی بیشتر تایکان کراس توریسمو اما صرفاً در فضای بار بیشتر خلاصه نمی‌شود زیرا این نسخه با ۲۰ میلی‌متر فاصله بیشتر از زمین نسبت به تایکان سدان که در حالت رانندگی شن‌وماسه ۱۰ میلی‌متر دیگر هم به آن اضافه می‌شود، در مسیرهای ناهموار هم توانمندتر خواهد بود. حتی اگر این هم کافی نباشد، پکیج آفرود دیزاین می‌تواند ۲۰ میلی‌متر دیگر هم ارتفاع را افزایش دهد.

کراس توریسمو علاوه بر نسخهٔ استاندارد که ۴ نام دارد، در نسخه‌های دیگر ۴S، توربو و توربو S هم ارائه می‌شود که مشخصات آن‌ها کاملاً با نسخهٔ سدان یکسان است.

همهٔ این نسخه‌ها به دو موتور الکتریکی و چهارچرخ محرک مجهز هستند و در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها یک‌دهم ثانیه کُندتر از همتای سدان خود خواهند بود. نسخهٔ پایه برای انجام این کار به ۴.۸ ثانیه زمان نیاز دارد درحالی‌که توربو S این کار را ظرف تنها ۲.۶ ثانیه انجام می‌دهد.

پورشه همراه با تایکان کراس توریسمو، دوچرخه‌های الکتریکی جدید ساخت خود را هم ارائه کرده که با استفاده از جا دوچرخه‌ای‌های سفارشی، به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با کراس توریسمو حمل کرد.

دوچرخه الکتریکی پورشه که در دو نسخهٔ مختلف بنام‌های eBike اسپرت و eBike کراس معرفی شده‌اند، در بریتانیا به ترتیب با قیمت ۹۵۰۰ پوند و ۷۵۰۰ پوند ارائه می‌شوند. قیمت این دوچرخه‌ها برای بازار آمریکا فعلاً اعلام نشده است.

قیمت تایکان کراس توریسمو هم کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا قیمت نسخهٔ پایهٔ آن در ایالات‌متحده از ۹۰,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود که ۱۲ هزار دلار از تایکان سدان پایه گران‌تر است البته پورشه می‌گوید کراس توریسمو از تجهیزات بیشتری برخوردار است و با این حساب تنها ۱۵۳۰ دلار از نسخهٔ سدان گران‌تر است.

سامانهٔ چهارچرخ محرک که در تایکان سدان پایه ارائه نمی‌شود و باطری‌های بزرگ‌تر ۹۳.۴ کیلووات ساعتی پرفورمنس پلاس که با پرداخت هزینهٔ اضافی برای تایکان سدان پایه قابل سفارش است، ازجملهٔ این تجهیزات هستند.

دیگر تجهیزات استاندارد در تایکان کراس توریسموی پایه هم شامل سیستم تعلیق بادی و سقف پانورامیک می‌شود.

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پورشه کراس اوور تایکان میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نسخه صوتی کتاب «داستان‌های پارسی» به‌تازگی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان و انتشارات تاکسیدفتیس و سامانه صدای کتاب (bookvoice) در یونان منتشر شده است.

«داستان‌های پارسی» شامل ۹ داستان اصیل و فولکلور ایرانی برای رده سنی ۵ تا ۱۱ سال است در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹) توسط انتشارات تاکسیدفتیس به زبان یونانی منتشر شد.

این کتاب که مقدمه‌ای از میخالیس مراکلیس، شخصیت نام آشنای حوزه داستانشناسی یونان را نیز در خود دارد، ضمن سادگی مفاهیم غنی فرهنگ و هنر ایرانی را به کودکان این کشور بیان می‌کند.

نسخه صوتی کتاب مذکور با صدا و روایت هنرپیشه نام آشنای یونانی پانایوتیس بویوریس، بازیگر سینما و تلویزیون یونان و از بازیگران خارجی سریال سلمان فارسی در سامانه شناخته شده کتاب‌های گویا در یونان منتشر و از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳ در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

نسخه صوتی این کتاب در یک ساعت و دو دقیقه تهیه و در استودیوی حرفه‌ای ضبط و تدوین شده است. علاقه‌مندان به فرهنگ و ادبیات ایران و کودکان و نوجوانان یونانی می‌توانند نسخه صوتی داستان‌های پارسی را بارگیری کرده و به این گنجینه ارزشمند ادبی دسترسی پیدا کنند و کودکانشان با ادبیات غنی ایرانی اسلامی آشنا شوند.

سامانه صدای کتاب (bookvoice) به عنوان معتبرترین مرجع کتاب‌های صوتی در یونان، با همکاری هنرمندان برجسته این کشور، همواره در تلاش است تا تجربه‌ای شنیدنی و لذت‌بخش را برای مخاطبان خود رقم زند. این سامانه دارای یک سایت رسمی و برنامه‌های کاربردی برای سیستم عامل اندروید و iOS است.

کد خبر 6094349 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • سوزوکی هایابوسا ؛ شاهین ژاپنی نسخه بیست و پنجمین سالگرد (اینفوگرافی)
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • از پایه اول تا ششم با دو معلم
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی