Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:28:14 GMT

فعالیت اصناف در شهر زنجان از ساعت ۲۱ ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۷۹۵

فعالیت اصناف در شهر زنجان از ساعت ۲۱ ممنوع است

دکتر محمد رضا صائینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار  ایرنا در خصوص محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای روزهای پایانی سال افزود: اعمال محدودیت‌ها به رفتار مردم و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آنان بستگی دارد چرا که اگر با افزایش آمار مبتلایان به کرونا مرگ و میر بالا برود، مجبور به اعمال محدودیت هستیم که رعایت این مساله مهم یعنی پروتکل ها موجب می شود تا کسب و کارها با اعمال محدودیت در پایان سال دچار آسیب نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون  کرونا نیز اضافه کرد: در فاز اول واکسن‌ها در ۲ مرحله به گروه‌های هدف تزریق می‌شود که در مرحله نخست کادر درمانی فعال در آی سی یو، اورژانس بیمارستان مرتبط با کرونا و تمامی کادر درمانی که در بخش بستری به نحوی با بیماران کرونایی سر و کار دارند و سپس کلینیک‌های خصوصی انجام می شود، که امیدواریم تا پایان امسال این مرحله از تزریق واکسن به جامعه هدف به اتمام برسد.

 این مسوول ادامه داد:در بخش دوم نیز  واکسن کرونا به سالمندانی که در مراکز تجمعی و یا خانه سالمندان و غیره هستند تزریق می‌شودو طبق برنامه ریزی ها تزریق  واکسن به گروه‌های عادی اواخر تابستان سال آینده انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص وضعیت نامطلوب مطب‌ها و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی از سوی این صنف نیز اظهار داشت: تعداد مطب‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود بسیار ناچیز است و در این خصوص تذکرات لازم  به این مطب‌ها داده شده و تشدید برخورد نیز اعمال شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در این حوزه نیز از اهمیت دوچندانی برخوردار است چرا که بحث درمان در این بین مطرح بوده و متفاوت تر است.

گفتنی است، از ابتدای شروع کرونا تا کنون در استان زنجان شمار موارد مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی به رقم ۴۷ هزار و ۵۹۰ رسیده است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان اصناف زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان اصناف کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان اصناف زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران