Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@08:57:19 GMT

دلجویی از حادثه‌دیدگان سراوان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۸۷۳

 مقامات رسمی می‌گویند شلیک از مرز پاکستان بوده و در این درگیری دو نفر کشته و چند نفر مجروح شده‌اند. اگرچه آمارهای غیررسمی اعداد دیگری را عنوان می‌کنند. اعتراض به این حادثه منجر به درگیری در سراوان شد و در هفته گذشته اخباری از سراوان منتشر شد که نشان‌دهنده برخی تنش‌ها در این منطقه بود. از این‌رو نمایندگان مجلس برای بازدید از منطقه و رسیدگی به درگیری‌های رخ‌داده به منطقه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، مصطفی نخعی درباره سفر هیئتی ویژه از نمایندگان به‌منظور بررسی حوادث منطقه سراوان گفت: سفر تعدادی از نمایندگان به منطقه سراوان از طرف مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی شد و بنده به اتفاق چهار نفر از همکاران دیگر در این منطقه حضور پیدا کردیم. این عضو هیئت ویژه مجلس برای بررسی حوادث سراوان ادامه داد: نمایندگان اعزامی در محل حادثه و مناطق مرزی حاضر شدند و جلساتی را در نقطه صفر مرزی و مرکز استان برگزار کردند. تلاشمان در این سفر این بود که ضمن بررسی ابعاد مختلف موضوع، مسائل را از طریق مسئولان و مردم پیگیری کنیم. وی با بیان اینکه سعی‌ کردیم نشست‌هایی را با مردم و خانواده‌هایی که در حوادث اخیر سراوان دچار سانحه شده بودند برگزار کنیم، عنوان کرد: در مجموع جلسات بسیار خوبی برگزار کردیم؛ فکر می‌کنم رفتن نمایندگان مجلس به سراوان و دیدار با افراد حادثه‌دیده باعث تسلی خاطر و دلجویی شد. نخعی اظهار کرد: عرض تسلیت خدمت خانواده‌ها داشتیم و صحبت‌هایی را هم با آنان انجام دادیم. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مشکل عمده مردم سراوان نداشتن اشتغال است، آیا در جریان سفر این موضوع مورد بررسی قرار گرفت یا خیر، گفت: طبیعتا هدف سفر این نبود؛ ما بیشتر به بررسی جزئیات اتفاقات رخ‌داده پرداختیم به اضافه کلیات موضوعاتی که در حال رقم‌خوردن است و طرح‌هایی که درحال اجراست را بررسی کردیم. نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: این واقعیتی است که مردم منطقه سراوان مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند؛ اصلا سوخت‌بری به دلیل فقری که در در مناطق وجود دارد، اتفاق می‌افتد.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری

نمایندگان مجلس امروز به ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی امروز_ یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد که موارد کاری آن به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جزء یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 748603

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری