Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات موفقیت آمیز سپاه حفاظت هواپیمایی در خنثی کردن توطئه هواپیمایی ربایی بدین شرح است:

ساعت ٢٢:١  پس از گذشت ٢ دقیقه از پرواز، یکی از مسافرین (بنام محمدحسین حقیقت منشد ٥٤ ساله، برگه‌ای را به مهماندار می‌دهد که بر روی آن عبارتی با مضمون "من بمب‌گذاری شدم... ریموت دست شخص دیگری هست" و می‌گوید که این برگه را به امنیت پرواز برسان و بگو که "هواپیما به آسمان اهواز برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.."

 پس از دریافت پیام تهدید، مسیول حفاظت پرواز تدابیری را به خلبان، مهمانداران و سایر اعضاء تیم امنیت پرواز ابلاغ می کند

مهاجم پس از ناکامی، با یک قبضه سلاح کمری که بعد از دستگیری مشخص شد پلاستیکی است، به جلوی کابین مراجعه کرده و میگوید این هواپیما باید به آسمان اهواز برگردد و تهدید می کند که اگر ارتفاع کم شود یا هواپیما به زمین بنشیند، آن را منفجر می‌کنم.

سپس مهاجم زیپ کاپشن خود را پایین کشیده و یک جلیقه دست ساز انتحاری (با چند تکه چوب، چسب پهن و سیم برق) که بر تن داشته به سرتیم امنیت پرواز نشان می دهد.

نیروهای امنیتی، مهاجم را در ردیف ۳ مهار و هواپیما با ۶۳ نفر مسافر، ۲ نفر خلبان و کمک خلبان و ۴ نفر مهماندار در ساعت ۲۲:۴۰ به سلامت در فرودگاه اصفهان به زمین می‌نشیند.

 هواپیماربا به همراه خانواده (همسر و دو فرزندش) پس از دستگیری، تحویل سپاه استان اصفهان می شود.

بار مسافرین و هواپیما توسط چک و خنثی یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه اصفهان مورد بازرسی مجدد قرار گرفته و مورد خاصی مشاهده نمی شود.

با بررسی های بیشتر مشخص شده که هواپیماربا فاقد هرگونه سوء سابقه است.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد