Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ پیست تارتان ورزشگاه امیرکبیر کاشان بعد از ۱۳سال افتتاح همچنان وضعیت اسفباری دارد و هیچ مسئول و یا نهادی به آن رسیدگی نمی‌کند و میلیاردها تومان سرمایه ملی رو به نابودی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، ورزشگاه امیرکبیر کاشان از سال 86 به بهره برداری رسید اما بی‌توجهی به این سرمایه میلیاردی در این شهرستان سبب شده است تا زیرساخت‌های آن از بین برود و مشکلات متعددی را برای ورزشکاران دو و میدانی کار کاشانی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیست تارتان ورزشگاه امیرکبیر کاشان یک‌بار مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است اما متأسفانه عدم نظارت کافی بر نحوه مرمت آن باعث شده است که پس از بازسازی وضعیت پیست تارتان این ورزشگاه به وضعیت قبلی بازگردد و میلیاردها تومان سرمایه ملی از بین برود.

هادی کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ضمن انتقاد از عدم رسیدگی به پیست تارتان ورزشگاه امیرکبیر کاشان بعد از گذشت 13 سال بهره برداری اظهار داشت: این پیست به دلیل استفاده از مواد نامرغوب از بین رفت و با برگزاری مناقصه مقرر به بازسازی آن شد اما عدم نظارت باعث شد تا مشکل بعد از اندک مدتی از بازسازی به پیست برگردد.

پیست تارتان مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسدواکنش کیهانی به مزایده پیست تارتان شیرودی و بدون رئیس بودن هیئت دوومیدانی تهرانعملیات آماده‌سازی پیست تارتان سالن آزادی اصفهان به زودی آغاز می‌شود

رئیس هیئت دو و میدانی کاشان با بیان اینکه بازسازی مجدد این پیست در حال حاضر هشت میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، افزود: متأسفانه پیگیری‌های ما در این زمینه ترتیب اثری داده نشده است و در پاسخ مدعی هستند که روزهای پایانی دولت است و مسئولان آتی باید مشکل را حل کنند.

به گزارش تسنیم، ساخت چنین ورزشگاهی 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امروز این سرمایه ملی در سایه بی‌توجهی مسئولان در حال نابودی است و هیچ مسئولی نیز دل برای هدررفت این سرمایه ملی نمی‌سوزاند و در سایه بی‌توجهی مسئولان شاهد از بین رفتن آن هستیم.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیست تارتان سرمایه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر