Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:53:54 GMT

شناسایی بیش از 20500 کرونایی در بوشهر/ 77 بستری

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۱۱۹۴

شناسایی بیش از 20500 کرونایی در بوشهر/ 77 بستری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۷۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کشمیری گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد پنج مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متاسفانه امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، خانمی با ۷۰ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۵ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر هفت مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

کشمیری افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۰ هزار و ۵۸۳ نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر ۸۹۲ مورد رسیده است که از این تعداد ۸۷۲ نفر مورد مثبت قطعی و ۲۰ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

کشمیری بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.

وی افزود: در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز نموده و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان‌ها نباشیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر بیمارستان شناسایی دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود