Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «مسؤولان پیگیر مشکلات آب و جاده بخش موران گرمی باشند» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری از مسؤولان شده‌اند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیگیری این سوژه؛ صدیف فرمان با بیان اینکه راه گرمی ـ موران نیاز به بهسازی دارد، اظهار کرد: از ۲۰ کیلومتر راه گرمی ـ موران که نیاز به بهسازی دارد، برای ۱۰ کیلومتر جهت آسفالت‌ریزی مناقصه در راستای تعیین پیمانکار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده گرمی ـ موران به طول ۳۰ کیلومتر بوده و حدود سال ۶۷ بهسازی شده، افزود: تاکنون حدود ۸  کیلومتر از این راه روکش شده و مابقی نیاز به بهسازی کامل دارد که جهت آسفالت‌ریزی نیاز به اعتبار داریم.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان اینکه این راه امسال در برنامه بهسازی اداره راهداری شهرستان گرمی بوده، ادامه داد: مجوز برگزاری مناقصه برای ۱۰ کیلومتر از این راه گرفتیم و بعد از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار ۱۰ کیلومتر در ۲ مقطع بهسازی و آسفالت‌ریزی خواهد شد.

فرمان در پاسخ سوال «چه زمانی آسفالت‌ریزی این ۱۰ کیلومتر تمام می‌شود»، گفت: زمان دقیقی نمی‌توان برای این مورد در نظر گرفت چرا که بستگی به تعیین پیمانکار دارد ولی به محض برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار بهسازی راه آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته به‌صورت مقطعی اداره راهداری شهرستان گرمی بخش‌هایی از راه‌های اصلی و روستایی که نیاز به ترمیم جزئی دارد را لکه گیری می‌کند.

مشکلی در تامین آب سلاله موران وجود ندارد

قاسم خداداد، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرمی نیز با بیان اینکه مشکلی در تامین آب سلاله موران وجود ندارد، افزود: احتمال قطعی آب موقت به‌علت شکستگی لوله وجود دارد ولی در کل مشکلی در تامین آب روستای سلاله موران وجود ندارد.

وی گفت: پمپاژ آب این روستا هیچ‌گونه مشکل فنی ندارد، در تابستان گاها به علت پیک مصرف، کمبود آب احساس می‌شود که تلاش می‌کنیم این مورد را هم حل کنیم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: راه روستایی موران گرمی مشکلی در تامین آب برگزاری مناقصه خبرگزاری فارس شهرستان گرمی آسفالت ریزی ۱۰ کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زهرا عبداللهی با اشاره به اینکه احتمال بروز بیماری‌های تنفسی همچون سرماخوردگی در فصل پاییز افزایش می‌یابد، گفت: به لحاظ تغذیه‌ای برای جلوگیری از بروز چنین بیماری‌هایی توصیه می‌کنیم منابع تغذیه‌ای حاوی ویتامین C بیشتر مصرف شود.

وی با بیان اینکه ویتامین C در همه سبزیجات و میوه‌های تازه وجود دارد، اظهار کرد: بعضی از میوه‌ها مانند مرکبات، ویتامین C بیشتری دارند، ولی معنایش این نیست که مابقی میوه‌ها و سبزیجات فاقد ویتامین C هستند.

وی با تاکید بر اینکه مصرف روزانه سبزی‌ها و میوه‌ها، ویتامین C مورد نیاز بدن تامین می‌شود، تصریح کرد: به دنبال مصرف میوه‌ها و تامین ویتامین C، سیستم ایمنی بدن نیز تقویت می‌شود و تاحدودی از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری می‌کند. در صورت ابتلا به سرماخوردگی و بیماری‌های تنفسی، مصرف مایعات و بویژه مایعات و غذا‌های گرم به بهبود مبتلایان کمک می‌کند.

عبداللهی ادامه داد: نیازی به خرید قرص ویتامین C نیست، ویتامین C باید به طور طبیعی از رژیم غذایی تامین شود که در همه سبزیجات و میوه‌های تازه و خام وجود دارد. میزان ویتامین C در میوه و سبزی پخته شده کاهش می‌یابد. توجه کنید که رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه، سیستم ایمنی بدن را نسبت به بیماری‌ها مقاوم می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟