Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی روز شنبه در نشست فوق العاده مدیریت بیماری کرونا در شهرستان افزود: با توجه به اینکه افراد غیر بومی از استان‌های مختلف در واحدهای صنعتی مشغول به کار هستند مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کار باید موضوع را جدی رصد کنند و موارد لازم را تذکر دهند.

وی ادامه داد: ویروس کرونای انگلیسی با سطح شیوع بیش از ویروس سابق و میزان مرگ و میر و درگیری سنین پایین در نزدیکی‌های این شهرستان مشاهده شده و در صورت درگیری منطقه ناگزیر مجبور به اعمال محدودیت‌های سنگین خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول از تشکیل گروه ارزیاب خبر داد و بیان کرد: گروه ارزیاب در شهرستان به زودی تشکیل تا بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام وظایف  نظارت داشته باشند و در صورت مشاهده کم‌کاری به ستاد مقابله با کرونا اعلام تا اقدام لازم صورت گیرد.

همچنین سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز گفت: با توجه به وضعیت شکننده بودن کرونا در روزهای اخیر و دربرگیری برخی استان‌های همجوار به کرونای انگلیسی وضعیت حادتر شده و افراد زیر بیست سال را بیشتر درگیر و حتی کودک مبتلا به این نوع بیماری مشاهده شده است.

دکتر علیرضا پورمازار افزود: باید موضوع را جدی گرفته و همه مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به این شرایط اهمیت دهند و در صورت بی‌توجهی روزهای سخت‌تری در اوائل بهار سال ۱۴۰۰ خواهیم داشت.

افزایش تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی در اماکن عمومی و ادارات و نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی و کنترل شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع مانند همایش عای غیرضرور و جلسات و آموزش عموم مردم از مصوبات این نشست بود.

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با چهار هزار نفر اشتغال فعال است.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا ماسک یزد مشارکت های مردمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا ماسک مهریز ویروس کرونا ماسک یزد مشارکت های مردمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند