Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:21:16 GMT

وقف یک باب واحد تجاری یک میلیاردی در شهرستان طبس

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۱۴۲۴

وقف یک باب واحد تجاری یک میلیاردی در شهرستان طبس

پرویز بخشی‌پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک باب واحد تجاری در شهرستان طبس وقف شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۵۳۱ موقوفه در شهرستان طبس به ثبت رسیده است، بیان کرد: این باب واحد تجاری ۲۴.۰۵ مترمربع و ارزش ریالی آن یک میلیارد تومان بوده است.

بخشی‌پور گفت: بر اساس نیت واقف یک سوم از درآمد این موقوفه صرف حوزه‌های علمیه شهرستان و طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران و یک سوم دیگر آن صرف هزینه ازدواج جوانان نیازمند شامل هزینه جهیزیه و مراسم ازدواج و … می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: همچنین بر اساس نیت واقف یک سوم دیگر درآمد موقوفه در مواردی چون اطعام عزاداران امام حسین (ع)، اطعام روز عید غدیر، یک ختم قرآن در ماه مبارک رمضان به نیت واقف، درمان نیازمندان، لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند در ماه‌های شهریور و مهر، امور خیر و امور فرهنگی با نظارت متولی وقف هزینه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی یادآور شد: بر اساس وقف‌نامه چنانچه به هر دلیلی همه مغازه و یا قسمتی از آن در تعریض خیابان قرار گیرد، باید مغازه دیگری با همین ارزش خریداری و به همین نیات وقف شود.

کد خبر 5162603

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و وقف بیرجند ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان شیراز اردبیل شهرستان کرج عکس استانها قوه قضاییه جشن نیکوکاری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دست اجرا بودن ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12000 میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت 1800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8000 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش