Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@07:47:12 GMT

برگزاری پنجمین نشست نقد رای در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۱۶۷۹

برگزاری پنجمین نشست نقد رای در کرمان

پنجمین نشست نقد رای دادگستری کل استان کرمان با حضور موحد، رییس کل و معاونین دادگستری، کارشناسان، اساتید دانشگاهی، قضات دادگاه تجدید نظر، قضات محاکم بدوی و اعضای کانون وکلا در دادگستری کل استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان در حاشیه این نشست گفت: نشست های نقد رای متعاقب دستورالعمل ریاست قوه قضاییه مبنی بر نقد آرای قضات برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر اسلامی افزود: در این نشست ها قضات متقاضی آرای صادره خود را به معرض نقد قرار داده و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر صورت می گیرد.

وی با اشاره به این مطلب که نشست های نقد رای در راستای افزایش اتقان آرای صادره و نیز افزایش سطح علمی و تجربی قضات در صدور احکام برگزار می شود، عنوان کرد: نظرات و دیدگاه های مطرح شده در نشست های نقد رای به صورت کامل پیاده سازی و تدوین شده و در قالب یک سند در اختیار همکاران قضایی قرار می گیرد.

اسلامی با اشاره به این مطلب که هر ماه یک نشست نقد رای در استان کرمان برگزار می شود، تاکید کرد: برگزاری نشست های نقد رای در راستای اتقان آرای صادره و استحکام آرا نقش به سزایی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست نقد رای محمدباقر اسلامی نشست های نقد رای نشست های نقد رای استان کرمان نقد رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»