Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: پایان مانور روز بدون حادثه با کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جرحی در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان‌غربی همراه بود.

وی با اشاره به برگزاری مانور روز بدون حادثه همزمان با سراسر کشور در ۱۴ اسفند سال جاری در محورهای مواصلاتی استان و با همکاری پلیس راه و دستگاه‌ها و نهادهای امدادرسان جاده‌ای، افزود: در این روز همانند سال‌های پیشین ( ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ )هیچ تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری ادامه داد: در این روز ۱۳ تصادف خسارتی و ۳ تصادف جرحی رخ داد که از نظر تصادف جرحی نسبت به میانگین سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات بودیم.

 دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان‌غربی هدف از برگزاری مانور روز بدون حادثه را هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های امدادی عضو کمیسیون در مواقع بروز حوادث جاده‌ای و نیز یادآوری رعایت کامل مقررات و قوانین رانندگی و حفظ احتیاط در محورهای مواصلاتی استان به کاربران جاده‌ای عنوان کرد و گفت: امیدواریم هرگز شاهد بروز حتی یک مورد سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان نباشیم.

این مقام مسوول در خصوص پویش مردمی در حوزه ایمنی جاده‌ای، اذعان داشت: این امر با هدف ارتقای آگاهی و تغییر نگرش کاربران جاده‌ای جهت کاهش  رفتارهای پرخطر در رانندگی و با نگاه پیشگیرانه و حساس سازی مردم به سوانح جاده ای در مانورهای روز بدون حادثه ترافیکی این استان پیگیری می‌شود و بیشتر با هدف تاثیرگذاری در تسریع روند دستیابی و تحقق اهداف این مانور اجرا شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف آذربایجان غربی حادثه تصادفات جرحی محورهای مواصلاتی استان مانور روز بدون حادثه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز