Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با تاکید بر اینکه زیرساخت های مناسب برای شمارش آرای انتخابات شوراها در استانداری تهران فراهم است، گفت: استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا شمارش آرای انتخابات شوراها را بصورت الکترونیکی برگزار کند.

به گزارش ایسنا،  انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست مشترک ستاد انتخابات استان با اعضای هیات نظارت انتخابات استان تهران گفت:‌ در انتخابات مجلس در دوره یازدهم با تشریک مساعی و با فراهم کردن تمهیدات و تدابیر لازم انتخابات سالم و شفاف و بی طرفی را در استان شاهد بودیم و استان تهران جهش بسیار خوبی را در رتبه بندی  ستاد انتخابات کشور  از ۲۷ به چهار کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوره گذشته ۹۹/۹شعب آنلاین وتنها هفت شعبه ما آفلاین بودند آرای نامعتبر ما  در کل استان تهران ۴۹۶ رای بود.

استاندار تهران با بیان اینکه در ایام کرونا در ۱۹ کشور انتخابات برگزار شد افزود: در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ هم ستاد ملی مقابله با کرونا با هماهنگی کمیته امنیتی و انتظامی در حال تدوین پروتکل های بهداشتی برای حضور مردم در انتخابات است.

محسنی بندپی در عین حال گفت: برخی با هدف کمرنگ کردم حضور حداکثری مردم در انتخابات به بهانه شیوع کرونا به دنبال زیر سوال بردن اصل مشارکت مردم در انتخابات هستند و باید به نوعی به مردم اطلاع رسانی شود که با رعایت پروتکل های نگرانی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند.

به گفته وی، میزان زمان رای دهی هر فرد بین ۷ الی ۹ دقیقه است و درصدد هستیم تا با اولویت سلامت مردم در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم. تکلیف داریم تا تمامی موانع برای عدم مشارکت سیاسی  مردم را در استان تهران مرتفع می کنیم.

محسنی بندپی در خصوص اطلاع رسانی با تاکید بر لزوم برخورداری استان تهران از شبکه تلویزیونی مستقل گفت: علیرغم مصوبه شورای امنیت کشور متاسفانه هنوز ظرفیت ۵۰ درصدی برای پوشش اخبار استان در رسانه ملی مرتفع نشده است.

وی با بیان اینکه راهبرد ستاد انتخابات استان تهران بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حق‌الناس بودن آرای مردم است و از این آرا صیانت می کنیم، گفت: هر زمانی که فرمانداران یا بخشداران استان تهران از  اصل بی طرفی و عدالت خارج شدند این امر برای ما قابل تحمل نیست و به شدت با فرد خاطی برخورد می کنیم.

محسنی بندپی این را هم گفت: استان تهران نخستین استان کشور بود که از شش ماه قبل به همت معاون سیاسی به شناسایی و احصا مشکلات در شهرستان ها اقدام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران انتخابات 1400 مردم در انتخابات استان تهران محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس

احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید.   وی افزود: انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد؛ همچنین انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد. در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.   وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به مبلغ ۳ میلیارد دلار به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند، البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح است.   وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است. این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.   وحیدی هم در پاسخ به سوال که تکلیف حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات با تصویب لایحه دولت برای تشکیل استان تهران شرقی و غربی چه می‌شود، گفت: بحث طرح استان تهران شرقی و تهران غربی مورد بررسی است، هرچند باید مراحل بررسی و قانونی شدن این لایحه انجام شود، در صورت به نتیجه رسیدن هم ری و شمیرانات همچنان در حوزه تهران باقی خواهند ماند.     باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات