Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پیشین نیروی قدس با بیان اینکه هیچ ارزشی برای موضع‌گیری‌های رژیم صهیونیستی قائل نیستیم، گفت: معلوم است هرگونه اقدام سوئی را انجام دهد باید منتظر پاسخ‌های متناسب و هولناک از طرف ایران باشد. سردار احمد وحیدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ادعا‌های نخست‌وزیر رژیم منحوس صهیونیستی پیرامون ایران و انفجار در یک کشتی این رژیم وحشی در دریای عمان، گفت: اصولاً رژیم صهیونیستی خودش ارزشی ندارد که موضع‌گیری‌هایش ارزش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما هیچ ارزشی برای موضع‌گیری‌های رژیم صهیونیستی قائل نیستیم؛ رژیمی که با انواع ترور‌ها و خرابکاری‌ها زاده شده و ادامه حیات داده است. ماهیت رژیم صهیوینستی مبتنی بر تروریسم و خرابکاری است؛ حالا بخواهد دیگران را مورد خطاب قرار بدهد بسیار بی‌ارزش است.

سردار وحیدی، همچنین سایر اظهارات رژیم صهیونیستی را در دیگر موضوعات بی‌ارزش دانست و گفت: این رژیم منفور که خودش گفته می‌شود تا ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، وقتی درباره سلاح هسته‌ای صحبت می‌کند، بی‌ارزش است.

فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم بی‌پایه و مجعولی است که بر اساس همین نمایش‌ها و مانور‌ها و حرف‌ها زنده است لذا این حرف‌ها برای ما ارزش و اهمیتی ندارد، ولی معلوم است هرگونه اقدام سوئی را انجام دهد باید منتظر پاسخ‌های متناسب و هولناک از طرف ایران باشد.   بیشتربخوانید: قدرت موشکی به عنوان یکی از مؤلفه‌های بازدارندگی کشور قابل مذاکره نیست مشاور فرمانده نهاجا: شروع کننده تجاوز و تعدی را پشیمان می‌کنیم فرمانده کل دژبان ارتش: قلم‌ پای متجاوز به ایران را می‌شکنیم رهایی شناور‌های تجاری مورد تعرض دزدان دریایی؛ عصاره رزمایش مُرکب امنیت دریایی جانشین فرمانده نزاجا: در تأمین محصولات دفاعی رزم زمینی نیازی به خارج از کشور نداریم آقایان به خاطر ارتباط با اروپا مانع پیگیری حقوقی پرونده دفاع مقدس شدند/ نباید مصلحت‌اندیشی‌ها پیگیری ترور حاج قاسم را به فراموشی بسپاردسرلشکر فلاحی به روایت فرمانده کل ارتش؛ از ختم غائله‌ها تا ایستادگی مقابل کارشکنی‌ها قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ توانمندی خوب کشورمان برای ساخت موشک‌های نقطه‌زن

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وحیدی فلسطین ایران رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وحیدی فلسطین ایران رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: منتظر پاسخ اشغالگران هستیم/ دستانمان روی ماشه است

حماس: منتظر پاسخ اشغالگران هستیم/ دستانمان روی ماشه است

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • حماس: منتظر پاسخ اشغالگران هستیم/ دستانمان روی ماشه است
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود