Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@20:28:07 GMT

کشف سر بریده در صندوق عقب خودرو

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۱۹۵۷

کشف سر بریده در صندوق عقب خودرو

پلیس نیجریه حین بازرسی صندوق عقب خودرو یک راننده در این کشور دو سر انسان پیدا کرد. مرد جوان اهل نیجریه که در حال حمل سر انسان با خودرو خود بود توسط پلیس بازداشت شد.

 پلیس مبارزه با مواد مخدر نیجریه پس از مظنون شدن به این راننده که هویتش «ساکا حسن» و ۳۰ ساله اعلام شده او را متوقف و حین بازرسی خودرو دو سر بریده شده انسان را در صندوق عقب پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راننده به پلیس گفت که فکر می‌کرد در حال حمل یک کالا است و نمی‌دانسته که کارتنی که در حال حمل آن بوده حاوی بدن انسان است. او گفت قرار بود این کارتن را که از فردی در «لوکوجا» تحویل گرفته به فرد دیگری در شهر «آکور»، مرکز ایالت ادوندو تحویل دهد.
حسن تأکید کرد که یک مرد ناشناس این کارتن را به همراه یک شماره تلفن همراه به او تحویل داد و گفت پس از رسیدن به آکور آن را به صاحب شماره تلفن همراه تحویل دهد. بنا به گفته پلیس، این دو سر انسان در داخل یک کارتن قهوه‌ای قرار داده شده بود. «هارونا گاگارا»، فرمانده پلیس ایالتی در این باره گفت که پلیس پس از مظنون شدن به این راننده خودرو نیسان او را متوقف و حین بازرسی اجزای بدن انسان را در صندوق عقب خودرو پیدا کرد. گفتنی است هنوز پلیس در مورد صحت صحبت‌های این مرد اظهارنظر نکرده است و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صندوق عقب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان به هیچ عنوان نباید اهمیت راهنمازدن را دست کم بگیرند چرا که این اقدام به ظاهر کوچک، از تصادفات بسیاری جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: تجربه، در رانندگی معلم خوبی نیست و احتیاط شرط عقل است؛ چرا که بسیاری از رانندگان با تجربه هم گاهی با بی احتیاطی‌های خود باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می‌شوند. به عنوان مثال  ناگهان تغییر مسیر دادن و عرض راه را بدون زدن راهنما طی کردن؛ بسیار خطرناک است اما برخی رانندگان  این کار انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از راهنما در هنگام تغییر مسیر نشانه حرفه‌ای بودن نیست، گفت: بسیاری از موتورسیکلت‌ها در همین تغییر مسیرهایی که توسط رانندگان بی‌احتیاط صورت گرفته دچار آسیب‌های شدید و حتی مرگ شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان هنگامی که رانندگان در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در حال حرکت هستند و قصد تغییر مسیر دارند باید حتما از راهنما استفاده کنند. همچنین پس از استفاده از راهنما کاهش سرعت نیز ضروری است و پس از آن باید اقدام به تغییر مسیر شود.

شریفی گفت: برخی از تغییر مسیرهای ناگهانی در صورت سرعت بالای خودروی سواری می‌تواند به علت وجود نیروی گریز از مرکز، باعث واژگونی خودرو شود.

وی همچنین با اشاره به رفتار غلطی که برخی از رانندگان مرتکب آن می‌شوند، گفت: رانندگان نباید با بیرون آوردن سر از خودرو و فریاد زدن، دیگر رانندگان را از اهداف خود باخبر کنید بنابراین استفاده از راهنما، بهترین روش است. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: حال سوال اینجاست که اگر شما راهنما بزنید؛ حق تقدم عبور با شماست؟ و در جواب این سوال باید گفت خیر. راننده حتما باید حق تقدم عبور را رعایت کرده و ابتدا با نگاه کردن به آیینه‌های وسط و جانبی تردد دیگر خودرو ها را کنترل کند. سپس در منتهی الیه سمت راست، با توجه به اینکه از قبل در فاصله مناسب ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری راهنما زده، با کاهش سرعت اقدام به خروج از راه کنند.

شریفی افزود: شاید این جمله را شنیده باشید که برخی از رانندگانی که عادت به زدن راهنما ندارند و  به شوخی می‌گویند که راهنما نزنید چون برق مصرف می‌شود. این کار اصلا درست نیست. در ماده ۱۱۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز عنوان شده که رانندگان باید در بین خطوط حرکت کرده و برای هر تغییر مسیر، با زدن راهنما به دیگر خودروها اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی