Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:31:56 GMT

حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۱۹۸۲

حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست بر لزوم تسریع در اجرای طرح اقدام مشترک برای نوسازی بافت فرسوده در بندرعباس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی صالحی با اشاره به اهمیت توجه به محلات محروم شهر بندرعباس اظهار داشت: وجود حاشیه نشینی و مشاهده بافت فرسوده در محلات ، زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست و لازم است با برنامه ریزی منسجم نسبت به نوسازی و احیای بافت فرسوده در بندرعباس اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حاشیه نشینی و بافت های فرسوده زمینه بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی را افزایش می دهند که این موضوع چاره اندیشی سریع مسئولین را می طلبد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه بیان داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان آمادگی دارد همگام با دستگاه های اجرایی با عمل به وظایف قانونی خود جهت هر نوع مساعدت برای حل این مشکل اقدام نماید.

صالحی از وقوع جرم استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با پیگیری دستگاه قضایی استان طرح اقدام مشترک جهت پیشگیری از گسترش بافت فرسوده و حاشیه نشینی با مشارکت دستگاه های متولی در حال اجرا است که هدف از آن، احیای بافت فرسوده محلات شهر بندرعباس می باشد.

وی همچنین تأکید کرد: این طرح باید با اولویت بندی مناسب و در زمان متعارف به دقت اجرا و نتایج آن در عمل مشاهده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حاشیه نشینی هرمزگان پایتخت اقتصادی کشور بافت فرسوده حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور