Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@20:13:25 GMT

ورود پاپ به شهر نجف اشرف + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۱۱۴

ورود پاپ به شهر نجف اشرف + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از­ ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ پاپ فرانسیس دقایقی قبل وارد شهر نجف اشرف شد و به سمت دفتر آیت الله سیستانی حرکت کرد.   رهبر کاتولیک‌های جهان در سفری چهار روزه  و با پیام صلح و دوستی بین ادیان، روز گذشته وارد بغداد شد و پس از دیدار  با مقامات ارشد عراق  و سپس دیدار با مسیحیان عراقی، امروز وارد شهر نجف اشرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هدف از این سفر دیدار با آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق اعلام شده است.          پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان پیش از ورود به عراق در پیامی خطاب به مردم عراق اعلام کرد پس از سال‌ها جنگ و تروریسم در عراق، به عنوان «زائر صلح» به این کشور سفر خواهد کرد.   در پیام پاپ به عراقی‌ها آمده است:" من در لباس زائر صلح به عراق می‌آیم تا پس از سال‌ها جنگ و تروریسم در عراق، از درگاه خداوند رحمت و آشتی را برای شما طلب کنم. "     رهبر کاتولیک‌های جهان فردا یکشنبه به اربیل مرکز منطقه خودگردان کردستان عراق سفر خواهد کرد.
قرار است پاپ در شهر اربیل با حضور در یک ورزشگاه مراسم عشای ربانی برگزار کند.   پاپ همچنین به موصل واقع در شمال عراق که در گذشته پایگاه اصلی تروریست‌های داعش بود، سفر خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان دیدار با آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود