Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@09:42:36 GMT

ماموریت بزرگ؛ انتقال لژیونر استقلالی به پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۱۷۹

ماموریت بزرگ؛ انتقال لژیونر استقلالی به پرسپولیس!

شاید این یک انتقال دور از ذهن و باورنکردنی باشد، اما اتفاقاتی که طی ماه‌های اخیر برای جذب مدافع میانی در پرسپولیس شکل گرفته، پای یک گزینه شاید غیرممکن را هم به پرسپولیس باز کرده است و مذاکراتی در این رابطه نیز صورت گرفته که البته تا این لحظه به نتیجه لازم نزدیک نشده است.

بعد از اینکه شجاع خلیل زاده در ابتدای فصل با ترک پرسپولیس راهی لیگ قطر شد، این تیم کار خود را برای جذب بازیکنی در این پست دنبال کرد و به گزینه‌های متنوعی در این رابطه رسید که مذاکره با هر کدام از آن‌ها با موانعی همراه بود که در نهایت به نتیجه لازم نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان سلیمی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی و شاهین طاهرخانی گزینه‌هایی بودند که مذاکرات رسمی با آن‌ها برای حضور در پرسپولیس صورت گرفت که هر کدام از آن‌ها تا این لحظه به دلیل مشکلاتی که داشتند، نتوانستند به عقد قرارداد با سرخ‌ها در بیایند.

اما گزینه جذابی هم در این بین وجود داشت؛ سیدمجید حسینی. مدافع جوان سابق استقلال که به شکلی عجیب از جمع آبی‌پوشان جدا شد و در ادامه اکنون چند فصلی است که در تیم ترابوزان اسپور بازی می‌کند. بازیکنی که بار‌ها در بطن اخبار مربوط به جدایی از این تیم نیز قرار داشته، ولی برخلاف گمانه‌زنی‌ها با توجه به هزینه‌ای که این باشگاه برای انتقال و حقوق وی متحمل شده، انتقال مدنظر مدیران تیم ترکیه‌ای را در پی نداشته است.

حسینی به عنوان مدافعی جوان، اما مدعی در ۱۸ سالگی به عضویت استقلال در آمد و بعد از ۴ فصل حضور در جمع آبی‌پوشان در ادامه با توجه به اختلاف نظری که با مدیران وقت این باشگاه داشت، با به جریان انداختن حق فسخ ۱۰۰ هزار دلاری‌اش از این تیم جدا شد و ترکیه را مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

ردپای شکوری و امیری در انتقال غیرمنتظره!

اکنون در شرایطی که کار انتقال مدافعان داخلی مدنظر این باشگاه به پرسپولیس تقریبا با موانع بزرگی همراه شده است، گفته می‌شود سرخ‌ها صحبت‌هایی نیز با مجید حسینی برای حضور در این تیم داشته‌اند. البته این گفتگو‌ها بیشتر مربوط به ابتدای فصل و در مقطع جدایی شجاع خلیل زاده بیشتر جدی دنبال شد. در آن مقطع پرسپولیس مذاکراتی با باشگاه ترابوزان اسپور و خصوصا این بازیکن داشت که با پیشنهادات تقریبا سختی در این مسیر مواجه شد. رضایتنامه یک میلیون دلاری و دریافت حق رشد و در ادامه مبلغ درخواستی این بازیکن که در اولویت بعدی قرار داشت. گفته می‌شود جرقه این مذاکره را ابراهیم شکوری معاون حال حاضر این باشگاه که در دوران بازی در تیم سایپا با مجید حسینی هم تیمی بود، شکل داده است. همچنین شاید ردپای وحید امیری که یک فصل در ترابوزان اسپور با حسینی هم تیمی بود هم در این رابطه دیده شود.

باشگاه پرسپولیس البته بعد از دریافت پیشنهاد یک میلیون دلاری برای رضایتنامه این بازیکن از مواضع خود عقب نشسته است. با این حال آن‌ها امیدوارند همانند ماجرای شهریار مغانلو و مهدی ترابی که منتهی به دریافت رضایتنامه از سوی آن‌ها شد، شاید راهکاری برای این انتقال هم پیدا کنند. با این حال با توجه به حضور مجید حسینی در جام جهانی و برند ملی‌پوش بودن این بازیکن، این انتقال بدون پرداخت مبالغ عرف در مذاکره دور از ذهن به نظر برسد.

اما اینکه باشگاه پرسپولیس در این مقطع برای انتقال بازیکن سابق استقلال دست به کار شده و مذاکراتی را دنبال کرده هم شاید جالب توجه باشد و شاید هم طی روز‌های آتی این مذاکرات با توجه به ناکامی آن‌ها برای دستیابی به گزینه ایده آل داخلی، بار دیگر از سر گرفته شود.

 

 

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان مجید حسینی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!