Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:02:18 GMT

قیمت ۲۵ هزار تومانی مرغ مصوبه تنظیم بازار همدان نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۲۱۷

قیمت ۲۵ هزار تومانی مرغ مصوبه تنظیم بازار همدان نیست

ایسنا/همدان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت مرغ در کارگروه تنظیم بازار استان نداشته‌ایم، گفت: هیچ موافقتی درباره قیمت مرغ  ۲۵ هزار تومانی در کارگروه تنظیم بازار نداشتیم.

حمیدرضا متین در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سایر استان ها قیمت مرغ ۳۲ هزار تومان است، اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ در همدان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و قیمت ۲۵ هزار تومانی مورد قبول ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هیچ افزایش قیمتی در رابطه با مرغ نداشته‌ایم، تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است اما در حال حاضر در بازار ۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود که پرونده‌های زیادی در این زمینه تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره صفوف روغن در همدان نیز خاطرنشان کرد: لزومی به صف کشیدن مردم برای روغن نیست در حالیکه متأسفانه برخی از مردم از چندین فروشگاه روغن خریداری می‌کنند.

متین با تأکید بر اینکه واحدهایی که روغن در انبار داشته اما توزیع نمی‌کردند را جریمه کرده‌ایم، ادامه داد: توزیع روغن از روزانه ۱۵ تن به ۳۱ تن افزایش پیدا کرده و روغن جامد نیز سه پارتی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه براساس آمار ثبت شده در «سامانه جامع تجارت» استان همدان در زمینه شفافیت توزیع و رصد کالاهای اساسی به عنوان استان برتر کشور معرفی شد، گفت: کارگروه تنظیم بازار کشور اهتمام ویژه‌ای برای افزایش درصد شفافیت عملکرد فعالان تجاری به ویژه عمده فروشان، شرکت های پخش، تعاونی های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارد.

متین ادامه داد: در این راستا اطلاع رسانی مستمر برای ثبت اطلاعات و آمار ورودی و خروجی کالای انبار فعالان تجاری در استان صورت گرفته و بر این فرآیند نظارت کافی انجام می شود به طوریکه در ارزیابی صورت گرفته در سطح کشور همدان با ۷۹ درصد شفافیت برترین استان کشور شناخته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت مرغ روغن ستاد تنظيم بازار استانی اقتصادی سازمان صمت ۲۵ هزار تومان تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله حاتمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است

وی اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بازار در اقلام کالاهای اساسی مورد رضایت مردم و مسئولین نیست و همه دستگاه‌های عضو باید به وظایف قانونی خود عمل کنند

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالاهای اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

معاون سیاسی فرماندار دهلران از عموم مردم این شهرستان خواست چنانچه اطلاعی از وقوع هرگونه تخلف دارند مراتب را طی تماس با شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی و قاطع شود.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازاربرای عرضه برخی محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد؛ گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند باید پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف پیگیری کنند.

کد خبر 6088093

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل