Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@03:13:04 GMT

فرهاد مجیدی جلوی بازگشت 3 استقلالی محبوب را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۲۹۴

فرهاد مجیدی جلوی بازگشت 3 استقلالی محبوب را گرفت

مدیران باشگاه استقلال، مجیدی و کادر فنی نه چندان استقلالی‌اش را به گزینه‌ای که تصمیم داشت یک کادر تمام استقلالی محبوب را همراه خود به نیمکت این تیم بیاورد ترجیح دادند.

به گزارش خبرورزشی ، فرهاد مجیدی در حالی هدایت استقلال رابر عهده گرفت که مدیران این باشگاه با ساکت الهامی هم برای سرمربیگری آبی‌ها به توافقاتی رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مددی دیروز اعلام کرد که به پیشنهاد پیشکسوتان استقلال با ساکت الهامی مذاکره کرده است. اما آنچه که باعث شد تا برخی از اعضای هیات مدیره استقلال نسبت به ساکت الهامی دید مثبتی داشته باشند کادر فنی بود که سرمربی سابق تراکتور تصمیم داشت به کار بگیرد.

الهامی دو گزینه محبوب هواداران استقلال یعنی مجتبی جباری و سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده بود. جباری حتی بعد از اینکه ساکت الهامی در نهایت رای کمتری در هیئت مدیره آورد دست به افشاگری علیه مجیدی زد و اعلام کرد او به دلیل موجی که در فضای مجازی ایجاد شده به نیمکت استقلال رسیده است.

اما الهامی برای سرپرستی استقلال هم آندو تیموریان را در نظر داشت. هافبک دفاعی مقتدر آبی‌ها که زمانی همراه با مجتبی جباری خط میانی رویایی استقلال را تشکیل داده بودند.

با این همه مدیران استقلال در نهایت فرهاد مجیدی و کادر فنی نه چندان استقلالی اش را به ساکت الهامی و دستیاران و سرپرست جذابش ترجیح داد. البته شکی نیست که مجیدی خودش از محبوبیت بالایی میان هواداران استقلال برخوردار است و مدیران این باشگاه ترجیح دادند نفر اول نیمکت‌شان یک چهره محبوب باشد.

بیشتر بخوانید: مدال‌آوران المپیک پاداش ویژه دریافت می‌کنند بازی پرسپولیس - صنعت نفت لغو نمی‌شود قربانی از حضور در کادر فنی استقلال انصراف داد جدایی رمضانی از پرسپولیس قطعی شد لینک کوتاه: asriran.com/003FKF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساکت الهامی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران

هواداران استقلال که امروز مجوز حضور در محل تمرین تیم محبوب خود را پیدا کرده بودند، بعد از ورود به کمپ مرحوم حجازی تمرینات تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش همشهری آنلاین در این تمرین آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی که به تازگی حکم سرپرستی باشگاه استقلال تهران را دریافت کرده است هم حضور داشت.

tags # آتیلا حجاری ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • گلر استقلال محبوب ماند