Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:02:50 GMT

ارسال ۱۰ هزار بسته‌ معیشتی به منطقه زلزله زده سی‌سخت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۳۸۰

ارسال ۱۰ هزار بسته‌ معیشتی به منطقه زلزله زده سی‌سخت

ایساکو در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و حمایت از هموطنان زلزله‌زده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، ده هزار بسته معیشتی به این مناطق ارسال کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایساکو در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و حمایت از هموطنان زلزله‌زده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، ده هزار بسته معیشتی  شامل شامل برنج، ماکارونی، چای، قند، شکر، رب، سویا، حبوبات و روغن را به شهر کوهپایه‌ای و زلزله‌زده سی‌سخت روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فاز نخست این اقدام، این شرکت با همت حوزه بسیج 501 نبی اکرم (ص) ، 2500 بسته معیشتی حاوی مواد خوراکی از طریق ناوگان شرکت امداد خودروی ایران به منطقه مذکور ارسال کرد تا در این برهه حساس همزمانی بیماری کرونا و خرابی ناشی از زلزله، مرهمی بر دردها و رنج‌های این هموطنان باشد.

شرکت ایساکو همواره سعی داشته، در کنار عمل به وظایف خود به عنوان متولی خدمات پس از فروش و ارایه خدمات با کیفیت در سایر عرصه‌های مردمی نیز حضور یابد و در راستای همدلی با هموطنان در مناسبت‌های مختلف، اقداماتی از این دست را در کارنامه کاری خود گنجانده است.

این شرکت با اجرای طرح‌هایی همچون کاروان مهر در حمایت از کودکان کار و کودکان مناطق کم‌برخوردار، همراهی با مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب و کمک به بازسازی این منطقه و حضور در کنار مردم سیل‌زده در سال 97 تلاش کرده همواره شانه به شانه مردم حرکت کند.

همچنین این مجموعه در رزمایش کمک مومنانه که اردیبهشت امسال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از نیازمندان در ایام کرونایی برگزار شد، تعداد 2020 بسته معیشتی به هفت استان کشور ارسال کرد.

 انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو خودرو زلزله زده سی سخت بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های ‌علمیه، در راستای مأموریت اصلی خود در فراهم‌سازی گفتمانی فعال در شبهه‌پژوهی و پاسخگویی به‌روز، دقیق و مؤثر و همچنین ایجاد زمینه مناسب هم‌افزایی تجارب و اطلاعات علمی، ایده پردازی، اثربخشی و فرهنگ گستری رصد و پاسخ به شبهات دینی، سومین جشنواره پاسخ برتر را با هدف تکریم و تقدیر از فعالان و پیشگامان در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی و حمایت حمایت مالی و معنوی از آثار برتر برگزار می‌کند.

موضوع جشنواره:

تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی به همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان است.

قالب‌های جشنواره:

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل و بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات می باشد.

معیارهای انتخاب اثر در این جشنواره:

پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار:

آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱، عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی.

علاقه مندان می‌نوانند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی https://jpb.pasokh.org/ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، اختتامیه سومین جشنواره «پاسخ برتر» پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو