Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توییتر در حال آزمایش قابلیت لغو ارسال است که به کاربران فرصت کوتاهی برای لغو توییت پیش از ارسال شدن آن می دهد.

جین مانچون وانگ، محقق اپلیکیشن که قابلیتهای رسانه اجتماعی اعلام نشده را با بررسی کد سایتها کشف می کند، انیمیشنی را توییت کرد که توییتی با یک خطا را نشان می دهد که گزینه لغو ارسال آن برای مدت کوتاهی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی توییتر اعلام کرد این قابلیت در راستای بررسی چگونگی فعالیت اشتراکهای پولی در این پلتفرم مورد آزمایش قرار گرفته است. توییتر به مرور زمان به آزمایش و تکرار قابلیتها برای کاربران پولی خواهد پرداخت.

توییتر اعلام کرده که سرگرم کار روی مدلهای اشتراک پولی از جمله سوپر فالو است که وابستگی این شرکت به درآمد تبلیغاتی را کاهش می دهد و به کاربران اجازه می دهد از دنبال کنندگانشان برای دسترسی به محتوای انحصاری پول دریافت کنند. این مدل اشتراک پولی امسال راه اندازی خواهد شد.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر پیش از این اعلام کرده بود این سایت احتمالا هرگز قابلیت ویرایش توییت را که کاربران مطالبه دارند، فراهم نخواهد کرد.

اما توییتر برای کاربرانی که توییت ارسال می کنند، تذکراتی نظیر آیا می خواهند پیش از به اشتراک گذاشتن توییتشان، مقاله ای بخواننند را نمایش می دهد و در حال بررسی فراهم کردن امکان بازبینی جواب یک توییت (توییت ریپلای) پیش از منتشر شدن آن در صورت استفاده شدن از عبارات تند و نامناسب است.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر در نظرسنجی کاربران که سال گذشته داشت، قابلیت لغو ارسال را مطرح و از کاربران پرسیده بود آیا تمایل دارند از طریق یک مدل اشتراکی، چنین قابلیتی را داشته باشند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لغو ارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم رو در روی نساجی مازندران قرار گیرد که این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول و همچنین کسب سهمیه آسیایی در تلاش است و از طرفی نساجی برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار دارد.

پس از مصدومیت علیرضا رضایی سنگربان نساجی در دیدار برابر آلومینیوم، مدیران این باشگاه با «لوان پولی» دروازه بان برزیلی که در لیگ دسته دوم برزیل حضور داشت وارد مذاکره شدند و با او تا پایان فصل بیست و سوم قرارداد امضا کردند.

«پولی» با حضور در درون دروازه نساجی، عملکرد خیلی خوبی را از خود به جای گذاشته است و در ۳ بازی اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته و در دو هفته اخیر برابر تراکتور و ذوب آهن نقش پررنگی در کسب پیروزی تیمش داشته است.

طبق اعلام سایت‌های آماری از زمان حضور پولی در نساجی تا پایان هفته بیست و پنجم، ۲۴ شوت به سمت دروازه او شلیک شده که پولی موفق به ۲۳ سیو شده است که نشان دهنده کیفیت بالای این دروازه‌بان برزیلی است.

پولی تنها برابر ملوان یک گل دریافت کرده و از ۴ بار حضور در درون دروازه نساجی، ۳ کلین شیت داشته است. مهاجمان پرسپولیس برای باز کردن دروازه پولی کار سختی را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهند داشت و باید دید او موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر سرخ‌پوشان خواهد شد یا خیر.

کد خبر 6096199

دیگر خبرها

  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد