Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:57:26 GMT

زنجان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۵۲۳

زنجان در هفته‌ای که گذشت

** استاندار زنجان با بیان اینکه استان به مساله معیشت توجه داشته و قصد برخورد با هیچ صنفی را ندارد، ادامه داد: در صورت بی توجهی اصناف به پروتکل های بهداشتی به ویژه در مراکز شلوغ از قبیل مجتمع و پاساژها محدودیت های احتمالی برقرار خواهد شد که تا پایان فروردین ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد یافت.

** مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با بیان اینکه در زمان حاضر ۱۳هزار خانواده در کشور داوطلب پذیرش فرزندخوانده هستند، گفت: تعداد متقاضیان همواره بسیار بیشتر از کودکانی است که بهزیستی اجازه واگذاری آنان را با دستور دادگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دستگاه‌های ذیربط تلاش کنند، تا اشتغال فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد هرچه سریع‌تر انجام شود.

** مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: اکنون روند کاهش صادرکنندگان در کشور خنثی شده و از چند ماه گذشته هر ماه ۴۰۰ تا ۵۰۰ صادرکننده جدید با اخذ کارت بازرگانی وارد چرخه تجارت کشور می‌شوند.

** رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جریان جهادی کشور به عنوان نزدیکترین عرصه به دفاع مقدس، مولفه قوی شدن ایران اسلامی است.

** مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، شمار سالمندان شناسایی شده بدون پوشش حمایتی را ۲ هزار و ۳۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: بر این اساس  ۱۵ تا ۲۰ درصد از جمعیت  ۱۱۰ هزار نفری سالمندان زنجانی تحت پوشش هیچ نوع حمایت مالی نیستند.

** فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان زنجان گفت: ۲۱ قلم اشیای تاریخی با قدمت هزاره اول پیش از میلاد در شهرستان‌های زنجان و خدابنده کشف شد.

** مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: گمرک این استان در ۱۰ ماهه امسال با حجم ۲۳۸ هزار تن کالا، رتبه سوم را در میزان ورود موقت کالا در کشور دارد.

** رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسوولان به تکریم مراجعین و شنیدن صحبتها و مشکلات مردم در جهت توجه به حقوق شهروندی اهتمام داشته باشند.

** مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های فروش دستی در بازارچه ­ها و مغازه ­های حوزه صنایع‌دستی استان کاهش‌ اما فروش از طریق فضای مجازی در این ایام به شدت افزایش‌یافته است.

** مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: انتخابات شرکتهای استانی سهام عدالت به‌ عنوان بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور است که پس از آن سهام عدالت مشمولین غیرمستقیم، توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی مدیریت می‌شود.

** معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: برای حل زیربنایی مسائل و مشکلات، نیازمند انقلاب اقتصادی مبتنی بر اقصاد مقاومتی در کشور هستیم.

** در آستانه هفته درختکاری سه هزار ۵۳۵ اصله نهال به پاس ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثار سه هزار و ۵۳۵ شهید استان شامگاه پنجشنبه با حضور مسوولان استانی و شهرداری در محل شهرک پونک بلوار مهر زنجان غرس شد.

**  فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای دی‌ تاکنون بیش از ۳۵ هزار و ۶۶۰ فقره برگه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد صادر شده است.

** سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز با عنوان «معراج» در بخش‌های مجازی، ادبی و هنری به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

** مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: ۵۶ درصد از مساحت کل این استان جزو اراضی ملی است و با توجه اهمیت حفظ این منابع اعتباراتی از محل صندوق توسعه ملی برای آن در نظر گرفته شده است.

** رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان گفت: تعهدات خیرین استان در امر مدرسه سازی در سال ۹۵، ۵۵ میلیارد ریال و این رقم در سال جاری ۱۹۰ میلیارد بود که از این میزان ۱۱۰ میلیارد ریال تحقق یافته است.

برچسب‌ها استانداری زنجان سهام عدالت زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان سهام عدالت زنجان استانداری زنجان سهام عدالت زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر 3700 برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز 11 اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر 5.2 متر مربع است تصریح کرد: ما در بهمن و اسفندماه سال گذشته 800 کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد ارتقا خواهد یافت و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم