Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه تغییر اساسی در موضع‌گیری بایدن نسبت به ترامپ در بحث منطقه و فلسطین شاهد نخواهیم بو، گفت: هدف از این اقدامات، تضعیف دشمنان رژیم صهیونیستی است، امروز جمهوری اسلامی ایران دشمن اصلی این رژیم جعلی است. ناصر ابو شریف در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مواضع رئیس‌جمهور جدید رژیم آمریکا در قبال کشور فلسطین، گفت: دولت‌های آمریکا از لحاظ تشکیلاتی یک تعهد واضحی نسبت به حمایت از رژیم صهیونیستی در سیاست‌های داخلی و خارجی خود دارند و مُتعهد هستند که همیشه باید رژیم صهیونیستی بر همه همسایگان عرب و مسلمان خود در منطقه برتر بماند و این مهم یک قانون در آمریکاست و نمی‌توان آن را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اختلاف بایدن با ترامپ را اختلافاتی شخصی دانست و بر استمرار رابطه رژیم آمریکا با رژِیم صهیونیستی تأکید کرد و افزود: رابطه آمریکا با رژیم صهیونیستی مُستمر باقی خواهند ماند و ادامه دار است.   بیشتربخوانید: دلیل برای زوال زودهنگام رژیم صهیونیستی؛ از مرگ حشمونی تا تولد حزب‌الله/ فراز و فرود طرح «همه‌پرسی»/ صلح بدون قدرت محقق نمی‌شود/ از ورشکاران ایرانی تقدیر می‌کنیم   ابوشریف با بیان اینکه تَعهد آمریکا به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند، تصریح کرد: هدف از این اقدامات، تضعیف دشمنان رژیم صهیونیستی است، امروز جمهوری اسلامی ایران دشمن اصلی این رژیم جعلی است.

انسجام بین آمریکا و رژیم صهیونیستی قطع نمی‌شود
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به هجمه بزرگ علیه ایران از ناحیه دشمنان، اضافه کرد: شاهد این هجمهه به ویژه در دوران ریاست جمهوری ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم، تمام این هجمه برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و همپیمانانش در منطقه انجام می‌شود و هدف آن‌ها از تضعیف ایران است، تا رژیم صهیونیستی بتواند برتر باقی بماند.   دامادو عروس‌های بایدن یهودی هستند
ابوشریف با بیان اینکه تغییر اساسی در موضع‌گیری بایدن نسبت به ترامپ در بحث منطقه و فلسطین شاهد نخواهیم بود، تصریح کرد: اگر تغییری باشد، ظاهری است. تمام دولت‌های آمریکا که تا کنون سرکار آمدند یهودی بوده و هستند، اکثر اعضای دولت بایدن یا یهودی بوده و یا با آن‌ها در ارتباط هستند، بایدن یک دختر و دو پسر دارد که عروس‌ها و دامادش یهودی هستند، بایدن به عنوان یک کاتولیک، گفته بود که من اولین کاتولیکی هستم که اجازه دادم، بین کاتولیک‌ها و یهودی‌ها ازدواج صورت بگیرد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به دیدگاه متفاوت دموکرات‌ها نسبت به جمهوری‌خواهان نسبت به مسئله معامله قرن، حمایت از رژیم صهیونیستی را سیاستی واحد در تمام دولت‌های آمریکا برشمرد و اضافه کرد: هر وقت دموکرات‌ها به قدرت برسند، مُعتقد به راه‌کار شکل‌گیری دو دولت (دولت اسرائیلی و فلسطینی) هستند، که این سیاست راه حل معقول و میانه‌ای از نظر دموکرات‌هاست.

وی بر شکست تلاش‌ها و سیاست‌های کلینتون و اوباما رؤسای جمهور پیشین آمریکا کلینتون در گذشته نسبت به این موضوع تأکید کرد و اظهار داشت: نتوانستند در این رابطه چیزی را محقق کنند، راه‌کار دو دولت، مانع ساده‌ای در برابر رژیم صهیونیستی در بحث شهرک‌سازی به عنوان شهرک‌های رسمی است وگرنه سیاست‌های کلی همان سیاست‌های قبل خواهدبود.   بیشتربخوانید: مشاور فرمانده نهاجا: شروع کننده تجاوز و تعدی را پشیمان می‌کنیم فرمانده کل دژبان ارتش: قلم‌ پای متجاوز به ایران را می‌شکنیم رهایی شناور‌های تجاری مورد تعرض دزدان دریایی؛ عصاره رزمایش مُرکب امنیت دریایی جانشین فرمانده نزاجا: در تأمین محصولات دفاعی رزم زمینی نیازی به خارج از کشور نداریم آقایان به خاطر ارتباط با اروپا مانع پیگیری حقوقی پرونده دفاع مقدس شدند/ نباید مصلحت‌اندیشی‌ها پیگیری ترور حاج قاسم را به فراموشی بسپارد سرلشکر فلاحی به روایت فرمانده کل ارتش؛ از ختم غائله‌ها تا ایستادگی مقابل کارشکنی‌ها قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ توانمندی خوب کشورمان برای ساخت موشک‌های نقطه‌زن

انتهای پیام/

  برچسب ها: ابوشریف ایران ایران فلسطین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابوشریف ایران ایران فلسطین نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست

به‌رغم هزینه‌های سیاسی و مالی که ایالات متحده برای اوکراین اختصاص داده و تازه‌ترین آن هم بسته کمکی به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار بوده، برخی مقامات دولت «جو بایدن» نسبت به پیروزی اوکراین در برابر روسیه تردید دارند.

به گزارش ایسنا، اوکراین در ماه‌های اخیر با وضعیت وخیمی در میدان نبرد دست‌وپنجه نرم می‌کرد زیرا بسته کمکی واشنگتن به کی‌یف با مخالفت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان مواجه شده بود البته این اوضاع برای اوکراین همچنان ادامه دارد و روسیه در نقطه مقابل دستاوردهایی را بعضا در میدان نبرد کسب می‌کند.

سه تن از مقامات آمریکایی به شرط آنکه نامشان فاش نشود در گفت‌وگو با نشریه پالتیکو ضمن اذعان به برتری تسلیحات و نیروهای روسیه، گفتند: «اولویت فوری متوقف کردن خسارات اوکراین و کمک به تغییر جریان میدان نبرد است. بعد از آن اولویت کمک به اوکراین جهت بازپس‌گیری قلمروهایش است. آیا آنها آنچه را که برای پیروزی نیاز دارند، خواهند داشت؟ بله اما این مورد تضمینی برای پیروزی آنها نخواهد داد. عملیات‌های نظامی بسیار پیچیده‌تر هستند.»

گزارش شده که در کنگره ایالات متحده هم این بحث میان قانونگذاران به دغدغه‌ اصلی آنها بدل شده است و دائما این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا تسلیحات ارائه شده توسط آمریکا می‌تواند منجر به «شکست روسیه توسط اوکراین» شود و یا اینکه راه‌حلی موقتی برای جلوگیری از حمله خواهد بود.

یکی از این منابع ناشناس گفت: «بحث‌های زیادی وجود دارد درباره اینکه آخر این بازی و پیروزی اوکراین به چه شکل خواهد بود؟»

به طور کلی با وجود کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار که روز چهارشنبه توسط «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا امضا شد و به تصویب رسید، بسیاری از مقامات دولت این کشور نسبت به «پیروزی اوکراین» شک دارند و خودشان هم می‌دانند که این کمک‌ها احتمالا نمی‌تواند مانع پیشروی نیروهای روسیه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین