Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شمس اللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۴۶۷ روستای استان با ضریب نفوذ ۹۴ درصد از نعمت گاز برخوردار هستند که با پایان یافتن عملیات اجرایی گاز رسانی به تعداد دیگری از روستاها تا پایان سال جاری این میزان به ۹۷ درصد افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری استان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: تنها شهرهای میمه و پهله زرین آباد از توابع شهرستان مرزی دهلران از نعمت گاز برخوردار نبودند که در ایام دهه مبارک فجر طرح گازرسانی به شهر میمه تکمیل و این شهر نیز از نعمت گاز برخودار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: طرح گازرسانی به شهر میمه زرین‌آباد دهلران به عنوان آخرین شهر بدون گاز در مراحل پایانی کار قرار دارد که با تسریع روند کار پیمانکار مربوطه به زودی این شهر نیز از نعمت گاز برخوداتر خواهد شد.

شمس اللهی در خصوص وضعیت گازرسانی در نواحی شهرک های صنعتی استان نیز گفت: در حال حاضر تمامی شهرک های صنعتی سطح استان و منطقه ویژه اقتصادی مهران از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: در چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

هم اکنون ۴۶۷ روستا و ۲۴ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

از ابتدای راه اندازی این شرکت تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

برچسب‌ها ایلام دولت تدبیر و امید توسعه روستایی گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دولت تدبیر و امید توسعه روستایی ایلام دولت تدبیر و امید توسعه روستایی گاز اخبار کنکور نعمت گاز برخوردار هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر طبق سامانه های تردد شمار خراسان رضوی، بیشترین میزان ورود و خروج خودروها در روز پنجم فروردین‌ماه ثبت شده و بزرگراه مشهد- چناران نیز در این مدت بیشترین متوسط تردد روزانه به میزان ۵۲ هزار و ۶۲۴ تردد را به خود اختصاص داده است.    کاظم قلاسی روز پنجشنبه افزود: در این مدت بر اساس اطلاعات پلاکهای ثبت شده خودروهای تردد یافته در جاده های خراسان رضوی، ۱۲ درصد از این پلاکها مربوط به تهران، چهار درصد اصفهان و سه درصد نیز مربوط به استان خراسان شمالی بوده است.   معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین وسایل نقلیه غیر بومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه پلاک خوان در بازه فروردین ماه، در روزهای سوم و چهارم این ماه معادل ۳۲ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده است.   قلاسی گفت: در بازه زمانی یاد شده، ۲۵ درصد از کل ماندگاری خودروها در استان خراسان رضوی بین (۱ تا ۳ روز) و ۲۹ درصد ماندگاری خودروها در استان بین (۳ تا ۷ روز) و ۱۴ درصد هم بیش از یک هفته در استان حضور داشته‌اند.   وی افزود: بیشترین مقاصد سفر هم استانی ها در فروردین ماه به ترتیب، استان خراسان شمالی و تهران با ۱۱ درصد، خراسان جنوبی و مازندران با ۹ درصد و سمنان با ۸ درصد گزارش شده است.   معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سه درصد از مجموع ترددها در بزرگراه تربت حیدریه-باغچه و سه و ۲ دهم درصد از مجموع ترددها در بزرگراه نیشابور- باغچه در فروردین ماه تخلف سرعت داشته اند که مطابق اطلاعات دوربین های ثبت تخلف سرعت این ۲ محور رکورد دار تخلفات یاد شده در استان شده اند.   خراسان رضوی با داشتن ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی جایگاه دوم کشور را از نظر طول راه ها به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان