Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم بهره بردارى مجدد سالن وزنه بردارى بانوان البرز مجموعه شهید مطهرى کرج پس از بازسازى برگزار شد.

داود باقرى، نایب رئیس فدراسیون وزنه بردارى، در حاشیه این افتتاحیه، گفت: البرز داراى ظرفیت و امتیازهاى خوبى از زیرساخت‌ها و فنى در این رشته است.

وی افزود: امیدواریم در دنیاى ورزش به سمت ایرانیزه کردن وزنه بردارى در سطح جهان پیش برویم که معتقدیم هیأت وزنه برداری استان البرز بازوى قوى‌ در تحقق این امر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه بردارى در ادامه این افتتاحیه گفت: سالن آکادمى وزنه بردارى البرز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. استان البرز از معدود استان‌هایى است که از سالن اختصاصى بانوان برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به نیروى انسانى فنى و پتانسیل بالایى که در استان البرز یا به عبارتى ایران کوچک وجود دارد شاهد موفقیت‌ها و سکوهاى جهانى بیشترى از ورزشکاران البرزی خواهیم بود.

حسین عطایى، رئیس هیأت وزنه بردارى البرز، نیز در ادامه یادآور شد: خداوند را شاکریم با گذشت چند ماهى از برگزارى مجمع انتخاباتى هیأت استان، قول و وعده‌اى که در خصوص بازسازى و ایجاد سالن اختصاصى بانوان در این رشته المپیکى داده بودیم تحقق یافت.

وی اضافه کرد: امیدوارم شاهد موفقیت‌هاى روزافزون جامعه وزنه بردارى البرز در سطح جهانى باشیم.

لیلا ازمشا، نایب رئیس هیأت وزنه بردارى استان البرز با اشاره به انگیزه بانوان ورزشکار البرز، بیان کرد: با ایجاد زیرساخت‌هاى استاندارد و تیم توانمند و فنى، استان البرز آمادگى خود را در حوزه بانوان جهت میزبانى اردوى آماده‌سازى تیم ملى و مسابقات و لیگ‌هاى کشورى اعلام مى‌دارد. 

این مقام مسؤول افزود: در حوزه بانوان آماده همکارى با فدراسیون وزنه بردارى جهت میزبان کشورى دوره‌هاى ارتقاء مربیگرى و داورى را داریم.

وی تصریح کرد: آیتم استعدادیابى در رده سنى نونهالان و نوجوانان و جوانان در کلیه شهرستان‌هاى استان و با حضور مربى تیم ملى را در تقویم ورزشى سال آتى خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری سالن اختصاصی بانوان رقابت های ملی اردوهای تیم ملی استان البرز وزنه بردارى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان