Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:11:09 GMT

۱۶۷۳ اصله نهال به نام شهدای سپاه استان گلستان غرس شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۹۰۶

۱۶۷۳ اصله نهال به نام شهدای سپاه استان گلستان غرس شد

گروه استان‌ها ـ یک‌هزار و ۶۷۳ اصله نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به نیت شهدای تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان غرس شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   گرگان، صبح امروز و با حضور فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، جمعی از مدیران و خانواده‌های معظم شهدا غرس نهال به نیابت از یکهزار و 673 شهید تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی ملک شاهکوهی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت، اقتدار، استقلال و همه پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر به آن دست یافته مرهون و مدیون خون شهدا است.

وی در ادامه با توجه و تأکید بر حفظ منابع طبیعی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از محیط زیست همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است و همه ما معتقدیم منابع طبیعی و محیط زیست میراثی گران‌بها برای آیندگان ما است و همه وظیفه داریم جلوی تخریب آن را بگیریم.

24هزار نهال به نام شهدای اصفهان کاشته شد6300 اصله نهال به یاد شهدای لرستان کاشته می‌شودامام خامنه‌ای دو اصله نهال در حیاط بیت رهبری کاشتند

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: سپاه و بسیج در هر زمانی که منابع طبیعی و محیط زیست درگیر برخی بحران‌ها و حوادث از جمله آتش سوزی شدند، در کنار دستگاه‌های متولی قرار گرفت و به کمک آنان شتافت.
 
وی ادامه داد: تقدیم یکهزار و 673 شهید برگ زرینی در کارنامه درخشان تیپ مردم پایه سپاه نینوا در راه پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار ملک شاهکوهی گفت: اینکه امروز به نیابت از هر یک از این شهدا یک درخت بکاریم کار زیبنده‌ای خواهد بود تا یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه نینوای استان استان گلستان منابع طبیعی اصله نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز هوای پاک گفت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و باید در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی این سرمایه خدادادی تلاش کرد.
مراد باباخانی افزود: اهمیت و توجه به طبیعت و منابع خدادادی محیط زیست یک وظیفه است و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی افزود: اگرچه اقلیم قصرشیرین گرم و خشک است، اما دارای خاک مرغوب و حاصلخیز و و منابع آبی خوبی است که می‌توان از آن برای کاشت هرچه بیشتر درختان بهره گرفت.

دیگر خبرها

  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی