Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روزگذشته مطالبی در فضای مجازی مبنی بر تغییر کاربری یک زمین در طرح مهستان مسکن مهر شهرجدید هشتگرد به کاربری مسکونی منتشر شده است‌.

موضوع را با پیغمبر دوست، مدیر روابط عمومی شرکت عمران هشتگرد در میان گذاشتیم.

پیغمبر دوست در این باره به خبرنگار ما گفت: زمینی که در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفته‌ از آغاز نیز دارای کاربری مسکونی بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: احداث منازل مسکونی در این زمین از سال ۸۹ آغاز شد اما از آنجا که مشکلاتی برسر این طرح وجود داشت برای مدتی متوقف شد.

پیغمبر دوست گفت: موانع احداث این طرح مسکونی برداشته شده و طرح نیز از سر گرفته شده است.

حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز گفت: پنج تا شش هزار اصله درخت به دلیل شیوع آفت، خشکسالی و کمبود آب در شهرجدید هشتگرد از بین رفتند.

او افزود: شست و شوی جداول، رنگ آمیزی معابر، گل کاری و... از جمله برنامه های طرح استقبال از بهار شرکت عمران شهرجدید هشتگرد است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فضای سبز شهرجدید هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم

شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک ندارد. این در حالی است که وب‌سایت اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفته بود بایت‌دنس به فروش کسب‌و‌کار آمریکایی تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا فکر می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که طبق آن بایت‌دنس باید تا ۹ ماه آینده تیک‌تاک را بفروشد؛ درغیراین‌صورت تیک‌تاک در آمریکا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • پروژه جعل تاریخ شیعه