Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@22:23:19 GMT

جاده ایلام _ سرابله ۶ روز مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۹۴۳

جاده ایلام _ سرابله ۶ روز مسدود می شود

ایلام- رئیس پلیس راه استان ایلام از انسداد مسیر اصلی ایلام به سرابله از روز یک شنبه ۱۷ تا ۲۲ اسفند خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ "رضا همتی زاده " عنوان کرد: مسیر اصلی ایلام به سرابله برای انجام عملیات بهسازی و اصلاح هندسی مسدود می شود و فقط رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی حمل مسافر می توانند در این مسیر تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هدف پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی برای خودروهای سنگین حمل بار مسیر جایگزین جاده  ایلام _ ایوان _ گردنه قلاجه _ اسلام آباد در نظر گرفته شده و رانندگان این خودروها  می توانند در این مسیر تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست با توجه به وضعیت مسیرهای جایگزین و کم عرض بودن آنها از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به حوادث ترافیکی می شود، خودداری کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسدود ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شنگلده و آب اسک سنگین گزارش شده است.

معصومی از بارش باران در محور‌های فیروزکوه و محور‌های استان‌های محور‌های استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

وی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد– دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن و بیرجند - شوشود مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی گفت: آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال) و محور چالوس (جنوب به شمال) مسدود است و محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (آزادراه و محور فوق) اجرا شد.

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟