Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@13:15:48 GMT

دوئل جنوبی‌ها با مرکز نشینان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۴۲۱

دوئل جنوبی‌ها با مرکز نشینان

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری هشت دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار سرخابی‌های پایتخت به مصاف تیم‌های جنوبی خواهند رفت و سپاهان اصفهان با تیم آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد تا به این شکل جدال مدعیان در صدر دنبال شود.

سرخ‌ها مقابل برزیلی‌های زخمی

در یکی از بازی‌های حساس این هفته شاگردان گل محمدی باید به مصاف نفت آبادان بروند، دیداری که قاعدتاً برای نفتی‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پور موسوی که در هفته‌های اخیر با کسب نتایج دور از انتظار به کلی از چرخه مدعیان لیگ خارج شدند حالا می خواهند با عبور از پرسپولیس دوباره به کورس برگردند اما در آن سوی میدان شاگردان گل محمدی هم برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول در تلاش‌اند با اضافه شدن مهدی ترابی مهاجم پیشین خود حالا با قدرت بیشتری به میدان بروند و بدون دردسر سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کنند. ملاقات سپاهان با آلومینیوم نیز از بازی‌های حساس این هفته است، اراکی‌ها که پس از جدایی رسول خطیبی هنوز نتوانسته‌اند سرمربی خود را معرفی کنند، امروز باید به مصاف تیم پر مهره سپاهان بروند، نویدکیا که فاصله خود را با صدر جدول بسیار اندک می‌بیند، امیدوار است با برتری در این دیدار بتواند اختلاف با پرسپولیس را از بین ببرد.

استقلال فرهاد

جدال مجیدی و نکونام همیشه دیدنی و پر حاشیه بوده اما این بار با همه دوئل‌های قبلی کاملاً متفاوت است، این نخستین بازی استقلال در دوره جدید مربیگری مجیدی است به همین دلیل وی در تلاش است با جبران شکست دور رفت شروعی قدرتمندانه داشته باشد، از آن طرف نکونام نیز به شدت به دنبال پیروزی برابر استقلال است چون خوب می داند در صورت پیروزی به جمع سه تیم بالای جدول خواهد رسید و این بازی ۶ امتیازی برای او و شاگردانش بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

پیکان در برزخ شهرخودرو

مهدی رحمتی حالا امیدوار است با واگذاری تیمش به مجموعه هیئت فوتبال بتواند ناکامی‌های اخیر خود را جبران کند و بازیکنانش با انگیزه بیشتری به مصاف پیکان بروند تا شکست خود در بازی رفت را جبران کنند، به احتمال زیاد پس از این بازی امین قاسمی‌نژاد برای همیشه با مشهدی‌ها خداحافظی خواهد کرد تا همزمان با بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال با پیراهن این تیم به میدان برود.

سایر دیدارها

ملاقات تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران نیز دارای حساسیت‌های فراوانی خواهد بود، اگر در این بازی مجید جلالی بازهم ناکام بماند، بعید نیست او به دومین مربی اخراجی این فصل نساجی قائمشهر تبدیل شود. ملاقات قلعه نویی و محمد ربیعی در سیرجان هم بدون تردید جذابیت‌های فراوانی خواهد داشت. چنانچه گل گهر در این بازی نیز ناکام لقب گیرد سناریو تغییر در کادر فنی این باشگاه کلید می خورد، تا محمد ربیعی در دومین هفته از دور برگشت زمینه برکناری یک مربی دیگر لیگ برتر را فراهم کند. بازی ذوب آهن و ماشین سازی و سایپا با نفت مسجد سلیمان نیز از دیدارهای دیگر این هفته است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرخودرو پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به کاروان کمک‌های ارسالی از سوی اردن برای غزه را به شدت محکوم کرد.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، «جوزف بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به کاروان کمک‌های ارسالی از سوی اردن برای مردم نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

همچنین مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این سخنان، با اردن ابراز همبستگی کرد.

علاوه بر این بورل تاکید کرد: تاسف‌برانگیز است که کسانی که به چیزی نیاز ندارند مانع از رسیدن غذا به نیازمندان می‌شوند. اسرائیل باید رسیدن ایمن کمک‌ها به نوار غزه را تضمین کند.

گفتنی است وزارت امور خارجه اردن روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای حمله شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست به ۲ کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه اعزامی از سوی این کشور برای مردم غزه را به شدت محکوم کرد.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه اردن این ۲ کاروان حامل غذا، آرد و برخی کمک‌های بشردوستانه دیگر بودند و یکی از آن‌ها عازم گذرگاه «کرم ابوسالم» و دیگری نیز برای نخستین بار عازم گذرگاه «ایریز» بود تا از طریق این گذرگاه‌ها وارد نوار غزه بشوند.

وزارت خارجه اردن شکست کابینه رژیم صهیونیستی در تأمین امنیت این ۲ کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه و دادن اجازه تعرض شهرک‌نشینان به آن‌ها را نقض فاحش تعهدات قانونی این رژیم به عنوان نیروی اشغالگر و تعهدات آن برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه دانست.

همچنین «سفیان قضاه» سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه اردن نیز این تعرض را دلیلی برای تکذیب تمامی ادعا‌های کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه عنوان کرد و مسؤولیت کامل این جنایت را متوجه مقامات این رژیم دانست.

قضاه از جامعه بین‌الملل خواست که موضعی روشن در قبال این جنایت اتخاذ کند و آن را محکوم نماید و رژیم صهیونیستی را به پذیرش تعهدات قانونی خود، تأمین امنیت کاروان‌های حامل کمک‌های بشردوستانه اعزامی به نوار غزه و همچنین تأمین امنیت سازمان‌های بین‌المللی که این کمک‌ها را دریافت و میان ساکنان این باریکه توزیع می‌کنند مجبور نماید.

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان