Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:21:51 GMT

حملات هوایی به خاک عربستان ادامه خواهد یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۵۰۹

حملات هوایی به خاک عربستان ادامه خواهد یافت

پایگاه اطلاع‌رسانی «المساء پرس» یمن نوشت: حملات هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به عمق خاک عربستان تا متوقف نشدن حملات هوایی ائتلاف متجاوز به سرکردگی ریاض و رفع محاصره یمن، ادامه خواهد یافت.

به گزارش برنا، این پایگاه اطلاع رسانی یمنی روز شنبه در گزارشی با اشاره به شدت یافتن حملات هوایی نیروهای مسلح این کشور به عمق خاک عربستان اضافه کرد: نیروهای صنعا پس از هدف قرار دادن تاسیسات مهم پایگاه هوایی «ملک خالد» و فرودگاه «أبها» در ظهر دیروز (جمعه)  با استفاده از پهپاد برای دومین بار، در ۲۴ ساعت گذشته یک عملیات نظامی دیگر در داخل عربستان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور ظهر جمعه با استفاده از پنج فروند هواپیمای بدون سرنشین «قاصف ۲K» حملات هوایی گسترده‌ای را به تعدادی از مراکز مهم و حساس پایگاه هوایی ملک خالد در «خمیس مشیط» در خاک عربستان انجام دادند.  

او تاکید کرد که این عملیات با موفقیت انجام شد و مراکز مورد نظر با دقت هدف قرار گرفتند. 

یک منبع نظامی آگاه در صنعا به المساء پرس گفت که استراتژی نظامی «جنبش انصارالله» برای اخراج کردن ائتلاف سعودی و نیروهای آن از استان «مارب» محدود به هدف قرار دادن نیروهای ائتلاف فقط در این استان یا انجام عملیات نظامی در داخل خاک یمن نیست، بلکه شامل عملیات خاص در عمق خاک عربستان نیز می‌شود.  

این منبع نظامی که به نام او اشاره نشده است، تاکید کرد که هدف قرار دادن عمق خاک عربستان به عنوان یکی از راهبردهای صنعا برای مقابله با متجاوزان متوقف نخواهد شد و تا حل و فصل اوضاع در مارب حمله موشکی و حمله پهپادی ادامه و گسترش خواهد یافت. 

پایگاه اطلاع رسانی المساء پرس با اشاره به اینکه نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی برای مقابله با پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سوی مارت از نیروی هوایی و جنگنده‌های عربستان به منظور پشتیبانی از نیروهای زمینی استفاده می‌کند، تصریح کرد:  اما این پشتیبانی نتوانست مانع پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سمت شهر مارب که آخرین سنگر ائتلاف در مناطق شمالی یمن است را بگیرد. 

این پایگاه اطلاع رسانی ادامه داد: از سخنان این منبع نظامی به نظر می‌رسد که صنعا، بمباران عربستان را تا زمانی که ریاض پشتیبانی هوای جنگنده‌های خود در مارب را متوقف نکند، ادامه خواهد یافت. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروهای مسلح خاک فرودگاه عربستان یمن عربستان یمن حمله موشکی حمله پهپادی حمله به عربستان پایگاه اطلاع رسانی عمق خاک عربستان حملات هوایی خواهد یافت هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • پیش‌بینی «نیوزویک» از جنگ اوکراین: ۲۰۲۴ برای کی‌یف سخت خواهد بود
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق