Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طرح تولید اسیدکلریدریک گازی شرکت پالایش نفت بندرعباس در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با دریافت لوح زرین این جشنواره به عنوان محصول برتر ایرانی در سال 1399 معرفی شد.
به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه بندرعباس، پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با هدف جهش تولید و حمایت از نوآوری‌های داخلی در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد که طرح تولید اسید کلریدریک گازی پالایشگاه بندرعباس که به منظور استفاده در پروژه افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت بنزین و نفت گاز این شرکت با نوآوری و خلاقیت متخصصان این پالایشگاه تولید شد، به عنوان محصول برتر ایرانی لوح زرین این جشنواره را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشم نامور گفت: اسید کلریدریک پالایشگاهی از جمله ملزومات مهم در راه اندازی بخش ایزومریزاسیون پروژه افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت بنزین و نفت‌گاز این شرکت است که در گذشته از خارج از کشور وارد می‌شد و با تلاش متخصصان پالایشگاه بندرعباس و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های پالایشگاه، برای نخستین بار در کشور ‌با مشخصات ویژه صنایع پالایشگاهی و خلوص بالا در شرکت پالایش نفت بندرعباس تولید شد.
وی افزود: طرح تولید اسید کلریدریک گازی ‌در پالایشگاه نفت بندرعباس به عنوان طرحی منحصر به فرد که افزون بر قطع وابستگی به خارج از کشور موجب صرفه جویی اقتصادی و تسریع در اجرای فرآیندهای پالایشگاهی شد، ‌ در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، ‌ به عنوان طرح برتر در سال ١٣٩٩ انتخاب شود.
در این جشنواره شرکت‌های بزرگ صنعتی و خدماتی کشور محصولات نوآورانه خود را معرفی کردند که ازسوی کمیته ارزیابی جشنواره متشکل از اساتید دانشگاه و متخصصان حوزه نوآوری بررسی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پالایشگاه بندرعباس محصول برتر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد.

در این مراسم از مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان