Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:21:53 GMT

روستای گرجی ازنا قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۹۲۷

روستای گرجی ازنا قرنطینه شد

گروه استان‌ها ــ رئیس شبکه بهداشت شهرستان ازنا گفت: روستای گرجی شهرستان ازنا تا اطلاع ثانوی قرنطینه شد. - اخبار استانها -

سمیه پولادوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ازنا با اشاره به قرنطینه روستای گرجی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار تعداد مبتلایان بیماران کرونایی در روستای گرجی، این روستا بر اساس  دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا قرنطینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از  مبتلا  شدن  اعضای یک خانواده در روستا گرجی درپی برگزاری مراسم عروسی از تعداد 207  نمونه گرفته شده از ساکنان روستا 32 نفر مثبت اعلام شدند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان ازنا عنوان کرد: با توجه به جمعیت 3 هزار نفری روستا گرجی و رفت وآمد بالای این روستا براساس دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا روستا تا اطلاع ثانوی قرنطینه شد.

3 مرز خوزستان تا 20 اسفند برای مقابله با کرونا بسته استمردم یزد مراقب افزایش آمار مبتلایان کرونای انگلیسی باشندوقتی کرونا بخش گردشگری نگین گردشگری ایران را به کما برد/ ویروس منحوس 729 میلیارد تومان به گردشگری قم خسارت وارد کرد

انتهای پیام/645/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای گرجی قرنطینه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا