Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@03:57:09 GMT

گازگرفتگی مرگبار 3 شهروند کرجی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۹۶۱

گازگرفتگی مرگبار 3 شهروند کرجی

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از گاز گرفتگی و فوت 3 نفر در منطقه "خرمدشت" کرج خبر داد.

 سرهنگ "سیدمجید فیض جعفری" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت اعضای یک خانواده در اثر گازگرفتگی در منطقه "خرمدشت" کرج ، بلافاصله ماموران کلانتری 41 خرمدشت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد، یک مرد حدود 50 ساله به همراه همسر و مادر مسن خود به دلیل گازگرفتگی و استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به این که علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز از صحت و درستی وسایل گازسوزشان مطمئن شوند تا شاهد وقوع حوادث تلخ این چنین نباشیم.&پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 

سرهنگ حسين زارعي فرمانده انتظامي شهرستان رودان گفت : ماموران انتظامي پليس امنيت عمومي شهرستان رودان با همکاري کارکنان اداره  محيط زيست  اين شهرستان حين گشت زني در يکي از محورهاي فرعي و روستايي در منطقه   فارياب" به  دو نفر که با کوله پشتي و سلاح شکاري  در حرکت بودند مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود:  ماموران جهت بررسي متهمان را دستگير  که در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد افراد شکارچي غيرمجاز مي باشند که  در بازرسي ازکوله پشتي و وسايل همراه آنان  يکدستگاه دوربين شکاري چشمي ، يک قبضه اسلحه شکاري  و مقداري گوشت وکله و پاچه قوچ وحشي کشف و ضبط کردند.

اين مسئول انتظامي گفت : متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي  معرفي شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم