Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در سفری که بهمن ماه امسال معاون اول رییس جمهوری و وزیر نفت به استان کرمانشاه داشتند، قرار شد که هلدینگ خلیج فارس حدود ۳۰۰ میلیارد دلار در منطقه اورامانات، شهرستان کنگاور و شهرستان سنقر وکلیایی سرمایه گذاری کند که به گفته استاندار کرمانشاه این میزان سرمایه گذاری به ۵۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال هوشنگ بازوند صبح روز شنبه (۱۶ اسفند) در نشست شورای برنامه ریزی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، از قطعی شدن این میزان سرمایه گذاری و اقدام وزارت نفت برای خرید زمین در شهرستان های کنگاور و روانسر در منطقه اورامانات خبر داد.

وی در این رابطه توضیح داد: هم اکنون تیمی از وزارت نفت برای جانمایی و خرید زمین برای اجرای این پروژه‌ها در کرمانشاه حضور پیدا کرده‌ است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: علاوه بر موضوع ایجاد پتروشیمی و پالایشگاه در شهرستان‌های مرزی، وزارت نفت در اورامانات ۱۱۰ میلیون دلار (۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان) و کنگاور ۱۸۰ میلیون دلار (سه هزار میلیارد تومان) قرار است سرمایه گذاری انجام دهد و این از ثمرات سفر دکتر جهانگیری به کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا، در صورت افزایش میزان سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس در استان که استاندار کرمانشاه به آن اشاره کرد، این شرکت وابسته به وزارت نفت ۳۱۰ میلیارد دیگر در کرمانشاه سرمایه گذاری خواهد کرد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت هلدینگ ایرانی است، که در زمینه سرمایه‌گذاری و مدیریت بر پالایشگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی و کارخانجات شیمیایی، همچنین تولید فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی، مواد شیمیایی و پلیمرها فعالیت می‌کند.

لزوم جذب اعتبارات خزانه

استاندار کرمانشاه همچنین در بخش دیگری از نشست شورای برنامه ریزی به اعتبارات جذب نشده توسط ادارات اشاره کرد و گفت: اکنون ۳۴‌ میلیارد تومان بودجه استان در خزانه باقی مانده است که اگر تا ۲۸ اسفند جذب نشود از دست می رود.

بازوند با تاکید بر اینکه کوتاهی ادارات استان در جذب این اعتبار پذیرفته شده نیست، افزود: ادارات تا پایان هفته برای جذب بودجه زمان دارند و اگر دست به اقدام نزنند، به دستگاه های دیگر تخصیص پیدا می کند.

به گفته بازوند، سپاه و اداره کل ورزش و جوانان هر کدام با پنج میلیارد تومان بیشترین میزان اعتبار باقی مانده در خزانه را دارند.

وی در این رابطه گفت: اگر اداره کل ورزش و جوانان به پول نیاز ندارد ما را با خبر کند تا آن را به دیگر ادارات اختصاص دهیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه اثرات تحریم‌ها را متوجه همه اقشار جامعه و از جمله کارمندها دانست و گفت: کشور در شرایط بسیار دشواری به سر می‌برد و این شرایط تحریم بی‌گمان علاوه بر سفره مردم، بر معیشت کارمندان هم تاثیر منفی گذاشته است.

بازوند همچنین با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط بحران شیوع ویروس مرگبار انگلیسی اظهار داشت: مدیران کل موظف هستند از ورود افراد بدون ماسک اعم از کارمند و یا ارباب رجوع به ادارات جلوگیری کنند و در صورت هرگونه کوتاهی باید پاسخگو باشند زیرا کوچکترین سهل انگاری می تواند عواقب بسیار سنگینی برای سلامت مردم و اقتصاد استان در پی داشته باشد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه وزارت نفت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهش تولید کنگاور اورامانات پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران کسب و کار در کرمانشاه سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت نفت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس استانداری کرمانشاه وزارت نفت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهش تولید کنگاور اورامانات اخبار کنکور استاندار کرمانشاه میلیارد تومان سرمایه گذاری وزارت نفت خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه