Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در هفته‌ای که گذشت درباره افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی،کمبود و گرانی شیرخشک در بازار و الکترونیکی شدن نسخه های پزشکی ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس فضای مجازی و اقتصادی ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دغدغه روز/ گلایه شهروندان از گرانی بسته‌های اینترنتی پیام شما شهروندان عزیز در مورد گران شدن بسته‌های اینترنتی، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

پیگیری

افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی از سوی اپراتورها طبیعی است! افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی توسط اپراتورها موجب گلایه شهروندان شده است. دغدغه روز/ بیماران برای ثبت الکترونیکی نسخه با مشکل روبرو هستند با توجه به الکترونیکی شدن نسخه برخی از بیمارستان‌ها و پزشکان از ارائه این خدمات خودداری می‌کنند.

پیگیری

چقدر زیرساخت الکترونیکی شدن نسخه های پزشکی فراهم است؟ پیام شما شهروندان عزیز در مورد اجرا شدن طرح الکترونیکی دفترچه تامین اجتماعی، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد. دغدغه روز/ کمبود و گرانی شیرخشک در بازار خانواده‌ها را به دردسر انداخته است والدینی که فرزندان شیرخوار دارند با کمبود و گرانی شیرخشک در بازار روبرو هستند.

پیگیری

علت گرانی و کمبود شیرخشک چه بود؟ پیام شما شهروندان عزیز در مورد کمبود و گرانی شیرخشک در بازار، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته های اینترنتی شیرخشک نسخه های پزشکی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان افزایش قیمت بسته های اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر