Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری فردی که با تبلیغ در فضای مجازی باعث ترویج خشونت علیه محیط زیست و حیات وحش شده بود در شهرستان ورامین خبر داد.

 سردار "کیومرث عزیزی " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی که با ایجاد صفحه مجازی در اینستاگرام با بیش از 23 هزار دنبال کننده اقدام به انتشار تصاویر سلاح شکاری ،جنگی و ترویج شکار غیر مجاز و خشونت علیه حیات وحش با توهین به حامیان محیط زیست می کرد ،  موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تحقیقات همه جانبه پلیس این فرد با نام مستعار " سالار خان " شناسائی و در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه پلیس در بازرسی از منزل متهم 2 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کرد بیان داشت: متهم به اتهام ترویج خشونت علیه حیات وحش و توهین به حامیان محیط زیست به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار عزیزی در خاتمه ضمن تشکر از دغدغه دوستداران محیط زیست، خاطرنشان کرد: ضمن رصد و شناسایی افراد فرصت طلب که به دنبال سوء استفاده از احساسات شهروندان هستند، با آنها در راستای قانون قاطعانه برخورد کرده خواهیم کرد .&پلیس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خشونت علیه محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند