Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاراته آقایان از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش برنا؛ مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

ملی پوشان آقایان کاراته کشورمان عصر روز پنجشنبه  وارد اردو  شدند و پس از تست کرونا و اعلام نتایج اردوی خود را از روز گذشته از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، مرحله هشتم اردو تیم ملی کاراته آقایان کشورمان تا اعزام به مسابقات استانبول ادامه خواهد شد.

نخستین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی در سال ۲۰۲۱ موسوم به «کاراته وان» طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه به میزبانی ترکیه در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

اردوهای ملی پوشان کاراته ایران جهت حضور در رقابت های کاراته وان استانبول، مراکش و پاریس که یکی از رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته مرحله هشتم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

دیدار دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان