Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار دست اندرکاران همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) گفت:نکوداشت و تبیین چهره حضرت ابوطالب(ع) خدمت بزرگی به جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، وی در دیدار دست اندرکاران همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) پس از استماع گزارش ارائه شده از سوی مسؤولان برگزاری، نسبت به فعالیت ها و اقدامات انجام شده به منظور تبیین شخصیت ایشان، ابراز خرسندی کرده و فرمودند: بحمدالله کار گسترده ای در مورد حضرت ابوطالب(ع) انجام شده، این قبیل فعالیت ها باقیات الصالحات است و جاویدان می ماند و افراد بهانه جو را خلع سلاح می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله مکارم شیرازی مظلومیت حضرت ابوطالب(ع) را مورد توجه قرار داده و با اشاره به اینکه مظلومیت ایشان ناشی از مظلومیت امیرمؤمنان(ع) است، اظهار داشتند: بدخواهان و کسانی که با امیرمؤمنان(ع) دشمنی داشتند با نقل قول های مختلف همواره سعی داشتند تا چهره حضرت ابی طالب(ع) را مخدوش سازند و سوسیالیست قلمداد کنند و علتش هم دشمنی با امیرمؤمنان(ع) بود.

 

وی در بخش دیگر فرمایشات خود با تاکید بر لزوم معرفی چهره حضرت ابوطالب(ع) به نحو شایسته برای جامعه بویژه نسل جوان، بهره گیری از جاذبه های رسانه ای، فرهنگی، هنری و سینمایی را در این راستا به دست اندرکاران این همایش متذکر شدند.

 

آیت الله العظمی مکارم شیرازی نکوداشت و تبیین چهره حضرت ابوطالب(ع) را خدمت بزرگی به عالم اسلام و تشیع برشمرده و با تاکید بر این که آن حضرت به معنای واقعی و حقیقی مؤمن بودند، افزودند: فعالیت شما در این همایش باید با اتکا به منابع متقن باشد، به نحوی که جلوی بهانه جویی مغرضان و بدخواهان گرفته شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضرت ابوطالب ع مراسم نکوداشت آیت الله مکارم شیرازی چهره حضرت ابوطالب ع مکارم شیرازی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • نوسازی مرجعیت
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود