Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری گفت: 448 هزار و 605 نفرساعت دوره آموزشی از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 11 ماهه امسال برای توانمندسازی کارکنان ستادی، ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی، ارائه شده است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید جواد رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1399 با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های آموزش حضوری با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوطه، سامانه یادگیری الکترونیکی بستر و ظرفیت مناسبی برای فراگیری آموزش الکترونیکی در سراسر کشور فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر همین اساس،مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در 11 ماهه سال 1399 از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی به نشانی https://el.mcls.gov.ir ، نسبت به برگزاری 45 دوره با 8 هزار و 885 نفر شرکت کننده ستادی و 38 دوره با 21 هزار و 528 نفر شرکت کننده استانی اقدام کرده است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری افزود: در 11 ماهه سال جاری 83 دوره یادگیری الکترونیکی برگزار شده که نسبت به سال 1398، حدود 70 درصد رشد داشته است؛ همچنین در این مدت 16 دوره تخصصی با 25 هزار و 18 نفرساعت آموزش برگزار شده که نسبت به سال 1398 از رشد 100 درصدی تعداد دوره برخوردار است.
رضوی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت در برگزاری دوره های الکترونیکی سال جاری این است که بیش از 250 ساعت از ارائه محتواهای آموزشی بالغ بر 70 جلسه، به صورت آنلاین و در ارتباطی دوسویه برگزار شده است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری همچنین تاکید کرد: دوره های آموزشی ویژه مدیران، شامل راهبرد تحول در سازمان ها با رویکرد مهارت های کوچینک، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی و ... برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتباطات و تحول اداری مرکز فناوری اطلاعات یادگیری الکترونیکی برگزار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار