Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:02:25 GMT

وضعیت آموزش‌های مجازی دانشگاه آزاد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۸۵۵

وضعیت آموزش‌های مجازی دانشگاه آزاد+فیلم

پیام نجفی رئیس دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص وضعیت دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان در دوران کرونا اظهار داشت: با آغاز بیماری کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان کلاس‌های مجازی دانشجویان را بدون وقفه آغاز کرد و کلاس‌های مجازی شروع و در موعد مقرر برگزار و امتحانات به‌صورت مجازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  درباره آموزش‌های مجازی دانشگاه‌های آزاد در سامانه آموزشیار گفت: سعی می‌کنیم کلاس‌ها را با کمترین اشکال پیش ببریم.
سامانه آموزشیار یک سامانه یکپارچه در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور است که انجام آن نیاز به یک همت بزرگ داشت.

نجفی با اشاره به مشکلات این سامانه ادامه داد: هر حرکت بزرگ قطعا تا شروع بهره‌برداری کامل با اشکالاتی مواجه است؛ اما این سامانه به‌صورت مرکزی هدایت و هیچ تفاوتی بین هیچ واحد دانشگاهی نخواهد بود و بسیاری از کار‌های دانشجویان به صورت متمرکز انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان در پایان با ارائه توضیحاتی درخصوص وظایف سامانه آموزشیار گفت: از این رو روند فارغ التحصیلی، ثبت نمرات و فعالیت‌های آموزشی در فضای گسترده‌تری شکل گرفته و امور دانشجویان در دراز مدت در شرایط بهتری انجام می‌شود هرچند که ممکن است در آغاز با نواقصی همراه باشد؛ اما به مرور در حال رفع مشکلات هستیم. در این سامانه بر روی رفع کامل نیاز‌های دانشجو تاکید و تمرکز شده است.

 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه آزاد ویروس کرونا سامانه آموزشیار دانشگاه های آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه «بازار کتاب» برای اعلام حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به پنل کاربری خود در سامانه V.bazarketab.ir مراجعه و در بخش طرح‌های فروش، پس از مطالعه قوانین و مقررات حضور و تایید آیین‌نامه نسبت به ثبت‌نام در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام کنند.

حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه منوط به تایید نهایی درخواست‌ها از سوی مدیر سامانه است و نتیجه نهایی بررسی درخواست‌ها در پنل کاربری کتابفروشی‌ها قابل مشاهده است.

به کتابفروشی‌هایی که حضورشان در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تایید شده است برای بارگذاری نهایی محصولات فروشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان